13 Aralık 2013

Kitap yazdım kitap!!!!

Öyle şeyler yaptım ki, 4 aydır yapıyorum yani ama sana yazamadım özür dilerim.. Arkadaşımın doğum günü içindi, o da burayı biliyodu, valla gelir okurdu o yüzden sürpriz boşa gitmesin yani.. Şimdi sana her şeyi en baştan anlatıcam, sonra da hayatımın en güzel duygularını yaşadığımı..
....
Yazlıktayken bi arkadaşım vardı,hani bana doğum günümde Marilyn kutusunu alan var ya..Hah! o var ya oo abo bi yetenekli bi yetenekli anlatamam sana ben.. Kızın 3 tane kitabı var ama hani öyle kalın kalın değil.. bi ara okulda imza günü yaptı kitabını bastırıp.. Bana da anlattı işte bastırdım şurda, imza günüm oldu güzeldi, evet evet sen seçiyorsun kapağı falan diye, bana öyle bi istek geldi ki.. Zaten yazılmış 2 kitabım vardı ama blog sağ olsun olgunlaştırdı beni.. Onun sayesinde daha düzgün yazmaya başladım.. Aklımda kaldı bu bana anlattıkları, imrendim ya..
Biz buluştuk bu arkadaşımla.. Konu yine bu kitap meselesinden açıldı. Aklıma arkadaşım geldi hemen.. ben kitap yazarken hep ona yolladım, "al bak beğendin mi, nasıl olmuş ya" diye diye.. O da sıkılmadan utanmadan okudu beni sağ olsun.. Hep fikrini söyledi.. Bi de 3 senedir arkadaşım yani.. Çok istiyordum ona doğum gününde güzel bi şeyler yapmak.. Dedim yaz lan Uska şu kitabı, nolacak abi, azıcık uğraşacaksın ama onun için değer.. Sonra da bastır..
Ve YAPTIM!
Bildiğin, oturdum ve yazdım ya.. Ağustosta başladım işte, sonlarına doğru, 3 ay gibi bi sürede her gün az az yaza yaza bitirdim.. Ama buraya diyemedim "kitaba başladım" diye, çünkü sürpriz olması gerekiyordu.. Kitabımı da ona ithaf ettim tabi ki, "Alotuma..." diye.. O kadar sevindi ki anlatamam sana.. O sevindi, ben daha çok sevindim yani.. En büyük hayalim gerçek gibi bişey oldu..
Bak sana bastırma aşamalarını anlatim.. Bi yayınevi gibi bi yere gittim ben İksir diye.. Orda kitabı bastırdım, 163 sayfa bu arada.. Dedim ki bana kapak yapar mısınız.. Adam bi fiyat söyledi, kaldım lan öyle.. Dedim kapağı burda yapmiyim, arkadaşıma yaptiriyim.. 
Ama noldu, o arkadaşım bana alotun doğum gününe 5 gün kala "ya ben yapamicam" dedi, kaldım mı dımdızlak.. Elimde sadece 163 sayfa kitap var böyle.. Hemen bi yerler aramaya başladım, dedim kapaksız olsa da olur ama bari ciltli olsun.. Kalktım bi yere gittim ciltlettirmek için.. Adamlar da "biz kapak yaparız sana ya" dedi ama demez olsalardı ya!
Adam bilgisayar başına oturdu, kitap kapağı için ben özel programlar kullanılır sanıyordum ama adam word açtı resmen.. Adam dedi ki -otur bilgisayar başına, nasıl olacağını falan yaz sen.. Oturdum, adını yazdım kitabın, bi de yazar bölümüne benim bu logoyu loydum.. Sonra adam oturdu ve wordde bana hayatımda göreceğim en bok kapağı yaptı.. Dümdüz bi şey! Sinir oldum, hırs yaptım, "Bana 5 dakika verin" dedim, sildim hepsini, oturdum kapak yaptım.. Azıcık olmadı ama olsun ya. Arka kapak bile yazdırtmadılar bana pezevenkler.. "zamanımız yok, kalkarmısın" diye diye bok ettiler beni.. Ve kitabım böyle oldu!
Elime ilk aldığımda dondum kaldım önce.. Bildiğin benim kitabımdı ya.. Sayfaları vardı, sayfa sayıları vardı, numaralar vardı.. bölümleri vardı bi sürü.. Kendim yapmışım ya, düşünsene kendim yaptım, ben yaptım abi!! Aylarca uğraştım ve yazdım, sonunda bastırdım işte. Öyle bi mutlu oldum ki, bambaşka oldum işte.. 
.....
Bizim dil anlatım derslerinde ilk 5 dakika önce birimiz, okuduğumuz kitabı tanıtıyoruz.. Bugün arkadaşım kalktı işte, alot, benim kitabımı tanıttı.. İlk önce yalvardım, hocaya söylemeyelim nolur falan diye ama arkadaşlarım söylesin diye ısrar edince o da "uskanın kitabı ya" dedi.. Hoca önce duymadı, sonra "uzun saçlı kel adam, hımm" dedi, arkadaşım tekrar söyledi "uskanın kitabı hocam" diye.. Hoca kaldı böyle.. kadının suratı değişti.. Ben nasıl terliyorum, içini açıp bakıyor falan.. Çok tebrik etti, nasıl yaptın nasıl başladı diye sordu.. blogun hikayesini ve 5 senelik blogspot maceramı anlattım.. Ya öyle güzeldi ki o anlar.. Herkes şok oldu, sınıfta görmeyenler vardı, oha oha diye yanıma gelenler oldu.. şu an en en büyük isteğim bu kitabın matbaada bi sürü basılıp, okulda da bikaç kişiye satılıp benim o kitaplara imza atmam.. En büyük hayalim bu oldu sana yemin ediyorum.. her gün sadece bunu düşünerek yatıyorum ben.. Öyle güzel bi his ki.. İkinci kitaba bile başladım.. 
Düşünsene, herkesin elinde senin kitabın, böyle sıraya girmişler, sen oturuyorsun onlara senin kitabını imzalıyorsun.. Offff!! Yazarken bile hayallere daldım ben!
Birkaç bölüm adı atiyim buraya.. Ara ara atıcam ilk kitaptan bi şeyler.. Bi de bu kitabı yollamak istediğim birkaç blogger var.. Onlara da en yakın zamanda ulaşıcam inşallah, şu an değil.. Daha sadece 2 tane bastırdım, birisi de sevgilimde.. 
Yani demem odur ki.. 
Özel okullarda ağzıma mı sıçılmadı.. En yakın arkadaşım dediğim insan bana neler mi etmedi.. Babamla neler yaşadım ben.. Eski sevgililerimden kazıklar mı yemedim.. Yazlıkta sevgili olduğumuzu öğrenince, kız arkadaşımın abisinden dayaklar mı yemedim.. Komşu tarafından sırf şarkı söylüyorum diye korkutulmadım mı ya.. Ergenliği en ağır biçimde mi geçirmedim.. 
Yazdım hepsini kitaba.. 
Çok çok mutluyum ben.. İnan, hep istemişimdir böyle bi eserim olsun diye.. Oldu gibi.. 
Bunlar da bölümlerden kesitler..

Bu da iki olsun!

Bu arada...
Uzun Saçlı Kel Adam gibi bi isme sahip olsa da tek tek varlığım bloguma, canımın içi PuCCa'ya, sana yahu sana, blogumu okuduğun için, izleyicim olduğun için, bana mail atıp "yeni yazı gelsin artık" diye yazdığın için, yorumlar yaptığın için, bana güldüğün, benimle üzüldüğün için çoook teşekkür ediyorum çok! ^_^

44 yorum:

  1. uska sen çok kötüsün, gerçekten diyorum bak kötüsün sen!
    söylemedigin için degil o kitabı kendine sakladıgın için tabi ki!..
    bende okumak istiyorum o kitabı. sen anlatırken çok canım çekti be :D
    ayrıca valla çok sevindim, inşallah daha fazla insana ulaşacağı günleri de görürürüz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lily, çok çok teşekkür ederim ya, inşallah senin de ^_^

      Sil
  2. Oha bizim uska yazmış ohaa :D Uska yazıyo kapağında da, bizim Uska bu, bak Marilyn bile var :D
    Bense hala mandalina yiyip sözlükte dolanıyorum hafta sonları evet -_-
    Ben de yollıycakların arasında mıyım, ama olmalıyım, oluyim yaa :) Bak biz az masraflıyız da ben okur Nazlı'ya veririm zaten hep öyle yapıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listedeki ikinci kişiydin salak :)
      Ya deme öyle, sen de yaz, bak biraz biraz yaza yaza 163 sayfa oldu :)

      Sil
    2. Oha cidden mi :D Bak şu an ağzım kulaklarıma yakın yerlerde.
      Ben de yazarım aslında da işte yazmıyorum (yazamam) :D

      Sil
    3. Yahu deme öyle, başla bi kere sen :)

      Sil
    4. İlk önce takipçi sayım 100'ün üstüne çıksın bari :D

      Sil
  3. OHA OHA OHA ÇOK SEVİNDİM Kİ LAN BEN *-*
    Hani böyle, tanıdığın insanlar, seve seve okuduğun insanlar, başkaları bilmeden okumadan senin bildiğin insanlar büyük şeyler yaparlar ya öyle hissettim. Şöyle bir 5-10 yıl sonra bir arkadaşım bana Uska'nın yeni kitabı çıkmış dese "Ben onu kitaplarından önce de tanıyordum." demek istiyorum. (Okuyucunun hayalleri böyle oluyor.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loretta, çok duygulandım yorumunu okurken, iyi ki varsın! :)
      Yaa cnaımsın benim, inşallah!! :)

      Sil
  4. senin adına çok sevindim...ne kadar mutlu olduğunu anlamak hiç zor değil.tebrik ederim seni , başarılarının , hayallerinin tamamına ermesi dileğiyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokomellim, inşallah senin de hayallerin tamamına erir, amin :)

      Sil
  5. tebrikler... asıl basımdan haber verirsen daha yararlı olur yani en azından benim adıma çünkü benimde yazdığım bir taslağım var elimde ve çok uzun zamandır basılmayı bekliyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UzunLafçım, mailden halledelim bence, sen bana sormak istediklerini mail atsan :)

      Sil
  6. Uskaaaaa
    vayyyy nasıl saklarsın bunu bizden ve bu kadar az şey paylaşıyorsunkitaptan
    aaaaa bir de sana ne dicem eğer kitap yazmaya meraklıysan whattpad diye bir uygulama var,orda kendi kitabını yazıyorsun işte her hafta bir bölüm yayınlıyorsun o zaman süresi sana kalıyor,ben de işte bugün keşfettim orayı,acayip güzel kitaplar var,sen de hemen bir göz atmalısın iyi tesadüf oldu.Linki;http://www.wattpad.com/home

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla da burada yayınlasam mı acaba yahu..
      Ayşe, valla taş olsa çatlardı ve ben çatladım sana anlatamadım diye ya :( sürpriz olsun diye :)

      Sil
  7. Uzun zamandır yorum atmadan takip ediyordum. Valla bu haberi görünce dayanamadım. İçimde kalırdı kutlamasaydım. Hayırlı olsun kitabın. D&R'da kitap elimde kasa sırası beklediğim günler gelsin biran önce :)) - biraz bencil olabilirim sanırım -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mell, ya çok çok teşekkür ederim sana :) İnşallah gelir, çok sevindirdin beni :)

      Sil
  8. Harbiden ''Oha!!'' :) Ne diyebilirim ki; Tebrikler! :) Devamıda gelir umarım. Ve eğer daha fazla bastırmayı başarabilirsen ben bütün okulu toplayıp senin imza gününe getircem bak. Ay hadi hayırlısı olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3gen, yaaa çok tatlısınız abi, süpersiniz nasıl mutlu oldum anlatamam sana :)
      İyi ki varsın sen :)

      Sil
  9. Spotty kim ki zaten? :(
    Bence onu bastırmalısın. Veya sen bir kopya da bana at lütfennnnnnn. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "kitap bastırıp yollanılacak" listesindesin zaten sen Spotim :)

      Sil
    2. Oleyyyyy bak çok sevindim şimdi. :)))

      Sil
  10. heeyy bende istiyorum o kitabı. herkese söz vermişsin ama bana yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy canım uskam, bu evet mi demek oluyo :D
      mimin var bende, yaparsın bi ara di mi :)

      Sil
  11. Hayırlı olsun, umarım bir sürü bir sürü basılır ve biz de alıp okuruz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pe hito, cook tesekkur ederim, insallah ^_^

      Sil
  12. Aneeyy, pdf yap yolla en kötü bana da :) Nasıl da merak ettim be, helal olsun bu arada! :))

    YanıtlaSil
  13. Benguk ablam, yahu sana da yollicam ki bi bastiriyim :)

    YanıtlaSil
  14. Ee yeni yazı yok buna tekrar yorum atıyorum, mimlendin :)

    YanıtlaSil
  15. meraklardayım efenim :))

    tebrikler bu arada :))

    YanıtlaSil
  16. uska nerelerdesin? yeni yazı bekliyorum haberin olsun :D bir de mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  17. Çok merak ettim, keşke yüz binlere ulaşsa ve biri de biz olsak ya! Kitapyurdun'da "Uzun saçlı kel adam" diye arattığım günler de gelir inşallah! Tebrikler, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Olum bu yazıyı yazalı üç yıl oldu lan, yayın var mı diye her bakışımda kumanda panelinden ilk paragrafı göre göre ezberledim ben o paragrafı. İyi misin :D Korktum valla :D

    YanıtlaSil
  19. Ya Uska ben alt tarafı Eylül'den beri ortadan kaybolmuşum bi baktım kitap falan çıkartmışsın, milyon tane yazı var okunacak. :D
    Yalnız çok özendim şu kitap işine diyim, benim de vardı zamanında (küçücükken) babam format attı diye gittiydi, o değil de ben de kitap yazmak istiyorum :(
    Hadi belki ikincisi de çıkar kitabın, hatta D&R'da bestsellers raflarında falan görürüz kim bilir ay hadi inşallah :D

    YanıtlaSil
  20. Oha ! Bu harika bir şey ! Kitap bastırmak ! Vay canısınıı. Voidus bu fikri çok sevdi. Umarım en kısa zamanda bana da nasip olur yeaa. :(

    YanıtlaSil
  21. Yazıların inanılmaz güzel. Umarım bir gün kitabını da okuma şansımız olur,tebrik ederim :)

    YanıtlaSil