22 Şubat 2013

Manyaklık

Keşke idolüm PuCCa gibi diyebilseydim lan "Allah beni böyle yaratmış!" diye. Yok işte diyemiyorum ki, kendimle her konuda anasının gözü gibi barışığım ama bir konuda değil. Burnum konusunda. Yukarıdaki, sanki herkese okkaların en okkası, küçüklerin en küçüğü bir burun vermiş, bana da herkese küçük verdi ya, büyükler elinde kalmasın diye büyük, kemerli olanını vermiş.
Tamam geçtim, evde kendi kendime oturup burnumla alay ettiğim, burnu güzel insanlara direk "Burnun çok güzel yeaa" dediğim, "Burnuna dokunabilir miyim yaa" diye sorduğum, "estetisyeninin adı ne?" deyip kendimden kaçırdığım bir sürü insan oldu.
Yok ama işte, yukarıdaki öyle yaratmış seni, estetik yaptırana kadar da öyle devam edecek. Annem diyor bana "oğlum manyadın iyice yaptırma bak herkesin çok kötü olmuş, top falan gelir." Ama dinleyen kim, o an kavga çıkıyor masada, "18 olucaaam yaptırıcam Murat Dalkılıç gibi olacak!" diye. Nerde bende o cesaret? Göt korkusundan başka bir şey yok bende.
Tamam diyorum, kendimle barıştım yehoo, "Allah beni böyle yaratmış!" diyorum tam o anda insanlar üstüme geliyor işte.
- burnunu çek tvyi göremiyorum.
- allah diyen burun videosu çekelim mi senle?
- ordaa bir kemer vaaaar burundaaa
Yok abi yok, ben bu şartlar altında ne "allah beni böyle yaratmış" diyebilirim ne de burnumla mutlu mesut bir ikili olarak devam edebilirim. Daha bitti mi o laflar ıı ıh bitmedi.
- tolga otobüse 2 kişi ödüyorsun di mi?
- niye lan bi öğrenci işte.
- salak sen ve burnun. puahhahahaha
- hahaha.
Gülüyorum o an ama içime acayip batıyor ha.
Var mı lan şöyle çok belli olmayacak estetik olduğu ve vücuduma orantılı olacak bir şekilde burun yapabilecek bir estetisyen?
Çok mutlu edersiniz şu manyak çocuğu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder