23 Eylül 2013

Fizik, sen mi büyüksün ben mi! Hadi bakalım. (Tabii ki sen...)

Şu okul başladı ya lanet olası şey, sürekli "okul ya da blog diye bi seçenek yok, ikisini de halladicem" deyip durdum.. Sonra bi baktım ki 8 gündür yazı yazmamışım.. Bir de blog yazarlığı öyle birşey ki, mesela bir sohbet geçiyor, insanlar gülerken ben içimden "oha bloga yazmam lazım!!!!" diye düşünüyorum. Yolda yürürken birşey oluyor, bloga yazayim falan diyorum.. Sanırım blogumu çok seviyorum. Bu arada 204 kişiye fırladım 178 kişiyken.. Herkese sonsuz teşekkürler..
.....
Okul başlamadan önce, bütün yaz nerdeyse, sadece dua ettim.. "Nolursun Allahım, fizik öğretmenim değişsin nolur noluur!" diye.. Okulun ilk günü bi baktım ki adam değişmiş!!! Şimdi size adamı biraz anlatayım da hem gülün hem halimi düşünün.. 
Bu adam öyle birşey ki, bi kere fizik dersini yapayim derken Türkçe dersine girmeyi unutmuş.. Öyle cümleler kuruyor ki ağzın 1098 metre açık kalır yani. İlk günler "oha lan bu ne diyor" diyorduk arkadaşlarla, ama sonradan herkes defterine adamın sözlerini not almaya başladı.. Fizik defterimin kenarlarını bi görsen, sadece adamın sözleri var.. Yaziyim birkaç tane..
Sınıfa yeni bi kız gelmişti, şimdi gitti ama.. Bu adam da geçen yıl kıza bakarak bize dedi ki : "Ben zeynepnur'la yeni tanıştım, ne adını biliyorum ne soyadını?" !? Tabi ben bunu duy, altıma sıç..
Belki bilirsin, böyle hız konusu var.. İki kamyon falan var, ya karşılaşma ya yüküyle bi problemler falan.. Ya deli manyak bir konu.. Adam bi soru yazdıracaktı o konuyla ilgili, soruya bak: "Bi tane boş dolu kamyon, bi tane de yüklü dolu kamyon 100 m/sn hızla yürüyor." ?!!! Birincisi kamyon yürür mü, ikincisi boş dolu kamyon nasıl oluyor...
Sonra elektrik yüklü küreler konusunu işliyorduk.. En önde oturan kızın kafasını işaret ederek "bu gördüğünüz içi boş küre." dedi.. ?!!? Yazarken bile gülmekten yazamıyorum şu an.. 
Hani bazı soruları yaparsın, sonucu doğru bulursun ama kıçından uydurmuşsundur.. Sonuç doğrudur ama gidişat yanlış diye bi boka yaramaz ya.. Bi soru yazdı, cevap 3'tü. Bi kız da yapmış soruyu ama sallayarak. Bu adam da kıza benim ilk cümlem temalı birşey söylemek istedi.. Lafa bak: " bir doğru 3 vardır bir de yanlış doğru 3 vardır. Doğru 3, yanlış 3, doğru." Allah aşkına bu ne.. Sonraki doğru'dan sonra cümle devamı falan yok.. 
.......
Neyse biz bu adama sınıfça gülüyoruz tabi. Hatta adamın adına twitterlar mı açılmadı, facebook gruplarımı kurulmadı.. Ama adam bi türlü anlamıyor neyine güldüğümüzü.. Bizi de gören Türkçe uzmanı sanar ama adamın her cümlesi mi yanlış olur be. 
İlk zamanlar bu güzeldi.. Gülerek ders işliyorduk falan ama sonradan ben konuları anlamamaya başladım.. Çünkü adam berbat anlatıyor yani bu cümleleri kuran birinden ne bekliyorsun? 9. sınıfta da bu girdi, o yüzden benim hiç temelim yok fizikten.. Hal böyle olunca da en kötü dersim fizik (coğrafyayı sayma) sonra yine bu adam girdi, temelim yok olduğu halde yine anlattı bir sürü şey.. Yazılıya da ezber yapıp girdim falan derken bi baktım ben fizikten resmen İğreniyorum!!! Anca bu kadar olur yani. Adamın da suçu çok çok büyük. 
Mesela derste problem yazdırırdı, ben ve kız arkadaşım yan yana oturuyoruz okulda, herkesin sırasına teker teker gelir, cevabı kontrol eder giderdi. Biz de sevgilimle en arka pencere kenarıyız, bildiğin köşe yani. Ve o adam sıra tam bize geldiğinde kıçısını çevirir giderdi.. Bakmazdı defterimize.. Onu da düşününce fizikten iyice iğrendim..
.....
Bi ara yanına çağırdı beni.. Ben de heyecan yaptım, sonuçta adam beni sevmiyor diye düşünüyorum.. Gittim yanına, bana dedi ki "Uskacım, geçen sene benim dediğim yere oturdun, bu sene de sen istediğin yere oturacaksın." bi sevindim bi sevindimm.. Sonuçta bu da bir gelişme yani. "teşekkür ederim hocam" dedim, tam sıraya gidiyorum, "gel uska gel" dedi.. Allaaah dedim, şimdi de 100 verecek falan diye sevinmeye başladım.. 
Gittim yanına, yaklaş dedi, yaklaştım. Ve bana: "defterine iyi çalış, inşallah yazılıdan 50 alırsın." dedi.. 
Ben bir şok, ama nasıl bi şok.. Lan adam bana inşallah 50 alırsın diyor, öğretmenim diyor, kendi dersi için diyor.. Adama geçip "hihihi inşallah" desem oha lan noluyor?! ben 50lik adam mıyım lan pezevenk! Ya da "sağ olsun hocam" desem yuh yani.. Bir şey demedim, tamam dedim gittim..
.....
Sonra sınav olma vakti geldi işte.. Bu da ilk yazılı. Eşşşek gibi de çalıştım.. Defterdeki problemleri ezberlemeye çalışmak denirse tabi.. Hedefim 80 alıp hem hocaya kapak atmak hem de diğer sınava az çalışıp ortalamamı iyi tutmak.. 
Sınava girdik ve Mükemmel ötesi geçti!!!!!! Yani ilk kez bi fizik yazılısından 90 bekliyorum lan!! Cevap anahtarı dağıtıldı, baktım işte, diğer sınıflarla konuştuk falan cevaplar aynı, 90 kesin yani.. Bi sorum tereddütlü, onda da adamın insafına kaldım 1 2 puan versin.. Neyse aradan 1 buçuk hafta geçti.. Bi baktım sınıftan bi çocuk bağrıyor "fiziik girilmiş eokula heytt bee 71 aldım oha hiç beklemiyordum!!!" diye.. olleey be dedim, beklediğinden yüksek almış, 90ım belki 95 falandır yihu.. 
Sonra arkadaşımdan telefonunu aldım, eokula bi girdim..
Bir baktım ki..
Sınavım 56!!!!!!
Bir 5 dakika ekrana baktım sadece.. 90 beklerken hata 95 beklerken ben 56 aldım. Herkes beklediğinden yüksek alırsın ben 40 puan düşüğü aldım.. Babayı aldım.. Ve öyle bir şeyki, eğer kağıdını istersen sana yapmadıkları kalmıyor.. sen bana güvenmiyor musun bakışı yani.. Sözlü notu da nahh verir bana gidersem.. Tek lafım "hocam beklediğimden düşük aldım." oldu.. O da arkasına bile bakmadan çekti gitti.. Herkes beklediğinden öküz gibi yüksek aldı, bense babayı aldım lan.. 
......
Bi moralim bozuldu sana anlatamam.. Olabilir mi böyle bir şey ya? Gitmedim, sırf benimle uğraşmasın, beni bozmaya çalışmasın diye gitmedim yanına.. Bağırırdı bence öğretmenlerin yanında, biliyorum yani. Yapmadığı şey değil bu.. Bi kere bi arkadaşım da 100 beklediğini hocaya söylemişti 99 almıştı.. Adam virgülden puan kırmıştı. Sanki bana Türkçe yazılısı.. 100 alan olmamış hiç..
Fizikten bu adam yüzünden ölümüne nefret ediyorum.. Şu an düzeltmeye çalışıyorum fizikle aramı, ya düzelecek ya düzelecek.. Kazzık gibi kalın kitapçıkla sınava girecem lan sadece fizik olacak sorularda.. 
Yemin ederim notuma üzülmedim, bana 50 dediği için 50lerde vermesine üzüldüm.. 
Ha pardon, onun deyişiyle:
"o 50'yi ben aldım, o bana vermedi." 
Di mi?

26 yorum:

  1. Yarildim resmen :) kamyon yururmus ya biz yanlis biliyormusuz megersem :)
    bu arada kiza da uzuldum,bos kure ndir ya :)
    bizim de gecen sene ki fizik hocasi anlatamazdi ama kadin cok iyi biriydi ama bu sene hem guzel anlatan hem de iyi biri olan ogretmen geldi,bu sene ikimizde fizikte sanliyiz gibi :)
    50 kotu olmus :( bir dahakine artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Ayşe ya.. 50 kötü oldu hem nasıl kötü oldu...

      Sil
  2. Hahaha ben sasırıyorum ya bu insanlar nasıl okul bitiriyor.Bizde de bi sarhoş vardı kimyacımız.Adam hep yanlıs formul yazardı bide bagırrdı yanlış yapıorsam söyleyin de..Leş gibi içki kokardı ,bigün djarum sigara ikram ettik bana agır geliyor ya muratti den baska içemiyorum dedi :D
    By Ablası Uzun Saçlı Kız :ppppp ehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten her öğretmen bi değişik ya.. Kimyacı da bomba yalnız :PPpp
      by Uska :)

      Sil
  3. Ya yemin ediyorum şu blog konusu beni öldürüyo. Bi kere okullar açıldığından beri zamanım olmuyo blogger a girmeye :( Çok üzülüyorum. Zaten zamanım olsa da yazıcak konu yok ki :( Okulla ilgili şeyleri de yazmak istemiyorum. Hayır yani bu gün nezle oldum diye sevindim ya, okula gitmiyicem özgürlüüüük diye :)
    Bu arada senin şu fizikçi de baya bi kötüymüş haa. Boş dolu yürüyen kamyon falan :P Derslerin düşmese barii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok adam degisti degismesine ama bu yeni giren adam da puan vermiyormus ya.. Sictik!! :(

      Sil
    2. Ha iyi o zaman. Yada kötü. Bilemedim şimdi :D

      Sil
  4. Oha bi saniye yayın girmiş, bu ilk tepkim. Yazıyı okuyup geliyorum bi dk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya boyle yorumlarda o kadar utaniyorum ki, ve cok cok seviniyorum iyi ki varsin sen ^_^

      Sil
  5. Fizik zaten zor ders, bir de hoca kötü olunca hiç çekilmez. Hocanın değişmesi hayırlı olur inşallah. Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fizik zor degil kazzzik gibi.. Insallah Beyza, birazcik daha fazla calismam lazim.

      Sil
  6. senin durumunda harbi kötüymüş be Uska, naparsan yap durumu da değiştiremezsin.Adamla daha fazla papaz olmamaya bak bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Cokomell, tek yapmak istedigim sey o su an.. Ama bizim okul fizik ogretmeni bakimindan cok iyi degil ya

      Sil
  7. hahahhahahhasjhasgajsasghahha çok güldüm manyak... Bu arada 8 gün bişey mi ben aylarca yazmadım üşeniyorum abi ama destek atın da hevesim yerine gelsin yoksa benim kadar başına absürt olay gelen yoktur eminim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maya'ya yazmasi icin desteeek :Ppp

      Sil
    2. ahahaha sağol ya gerçekten çok etkilendim ve herkes burda bunu okudu destek oldu !!! pöff keltoş.

      Sil
    3. pekaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P

      Sil
  8. buunlar nasıl öğretmen oluyor anlamıyorum, keşke itiraz etseydin, hiç bir şey yapamazdı. Neyseki kurtulmuşsun:)

    YanıtlaSil
  9. Nugi ablam itiraz etsem var ya bilerek dersime girer laf sokar dururdu

    YanıtlaSil
  10. yok ya fizik dersi kolaydır çok kolaydır Ek=½mv² falan :)

    YanıtlaSil
  11. dileğimiz aynıymış :) benimki değişti ve beklediğim gibi biri :) :)

    YanıtlaSil
  12. Uska gece gece krize girdim yemin ediyorum. adamın garip laflarını okurken kimse sesimi duymasında millet uyanmasın diye "hihihiiim hiihiiimm" diye sessizcene gülüyordum ama bu cümleden sonra koptum; "Ve o adam sıra tam bize geldiğinde kıçısını çevirir giderdi.. " :D yorumu yazarken hala gülüyorum :D Alemsin valla :D bu arada saka maka temel çok önemli.anladığm kadarıyla lise 1-2-3 ün bos gecmis fizik konusunda. özel derslerle falan bu açığını kapatmalısın. tıp istiyorsun sonuçta kolay değil. :) Allah yardımcın olsun. uuhff ne bicim uzun yazdım be :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve uzun yorumlari seviyom ben ya ^_^ ben o adami kac sene cektim, kac kere gulmekten gozumden yaslar geldi.. Acigi kapatmazsam degil tip lise diplomam yok diye cop bile toplatmayacaklar bana ya :(

      Sil