2 Temmuz 2014

Gelelim Şu Gazeteden İstifa Meselesine

Yok ben gerçekten çok salak ve şanssız bi insanım.. Ne zaman hayatım böyle tam tıkır, harika, ov yee tadında gitse sonra olan bana oluyor. Her şey boka dönüyor resmen. Yazarken bile aşırı sinirleniyorum da neyse sakin olmaya çalışayim bari.. Tam diyorum ki "oley be sonunda her şey harika oluyor, hayallerimi gerçekleştiriyorum resmen." diye. Sonrası hep hüsran ya.. Düşünsene, belki de aramızdan onlarca kişinin bi hayaliydi gazetede yazısının çıkması ve benim 3 tane çıktı.. Mesela bi pazar boyunca gazetede benim yazım vardı lan.. Daha ne olsun, o hissi anlatmam mümkün değil.. Neyse...
İlk iki yazı için o kadar güzel tepkiler aldım ki.. En son bu tebrikleri sanırsam 2 veya 3. sınıfta İstiklal marşını ezberledim diye almışımdır.. Bide şey yönü çok güzeldi, hani insanlar gelip "samimi, aynen bunları ben de düşünüyorum senin gibi" diyorlar ya, ahanda amacıma ulaştım diyorum.. Sonrası bok oldu ama işte... Zaten unutmamdan belliydi böyle olacağı ya..
Şimdi bizim okulda tiyatro yapıldı ya, aynı zamanda dinleti de yapıldı.. Dinletiyi yapan öğretmen de geldi bana rica etti, bizim dinletimize gelip gazetede bunu yazar mısın diye. Ben de ne yapayım, ricayı kıramadım.. (gayette dedi ki uskacım sana bişey dicem sen de yapacaksın) Sonra aklıma geldi, lan ben tiyatrodayım!! Onu da yazsam ne olur, böyle bi yazı yazayım hem o hem tiyatro olsun, sanat şöleni tadında, azıcık okulu da överim hem.. 
Dinletiye gittik güzeldi tamam.. Eve geldim, dedim yarın yazarım.. Sonra aradan iki gün geçti, yarın yazarım dedim yine.. Ve ben bi baktım yazılı haftası gelmiş, benim yazı ortada yok. Hemen oturdum bi tane yazdım, bi de ayın sonuna yaklaşıyoruz.. Hep böyle oluyor zaten ya.. yumurta kıçımın deliğine gelince hareket etmeye başlıyorum.. zaten var ya kendim kadar son güncü bi pislik tanımamışımdır kesinlikle.. her şey unuturum, son güne bırakırım.. düğün olur mesela, herkes hazır, ben ayakkabımı bile onbeş dakikada giyerim.. öyle bi malım yani.. neyse konu kaçmasın..
Yazdım, flasha attım, hemen gittim verdim.. Aradan bi haftaya yakın bi süre geçti.. Benim de yine içime doğdu gibi bi şey oldu, sabahın köründe gazete aldım ve bi baktım benim yazım var.. Çok mutlu oldum, geçtim dolmuş bekliyorum, okula gidecem.. Sonra benim dolmuş beklediğim bi kız var, dediki yazını okuyabilirmiyim.. al dedim, hani okusun, ben de kendimle gurur duyuyorum çok mutlu oluyorum.. O okurken bi bakayım dedim yazıma ve gerçek yüzüme bi tokat gibi çarptı!
ben bilgisayarda aynen worde şöyle yazdım..
"En son bundan 6 sene önce böyle bi heyecan yaşamıştım. Eski okulumda tiyatro ve folklor seçmeleri vardı, ayağımı yanlış adımlamıştım tiyatroya seçilmek için." 
Peki yazıda nasıl yazıyor???
"Okulumuzda tiyatro ve folklor seçmeleri var. Tiyatroya seçilmek için ayağımı yanlış adımladım." 
Sanırsın koskoca lisede folklor seçmeleri var, sanki onu kastetmişim.. Ama aslında en eski okulumu anlatmışım, adamlar yazım uzun diye kesmişler ya yazımı.. Cümleleri değiştirmişler falan, beni gör, resmen ağladım.. Sonra yazımın devamını okudum ve asıl gerçeği sonra gördüm.. Yazının yüzde 60ı tiyatroydu, kalanı dinleti.. dinletiyle ilgili yazdığım iki paragrafı da silmişler yazı kısalsın diye.. 
Aldım elime gazeteyi, çıktım hocanın yanına, sorucam yani niye hocam diye.. Bana dediği lafa bak: "Benim kocam sildi bazı yerleri, çok uzunmuş. ben sana dedim kısalt diye, sana da kapak oldu şimdi hahahaha" Bi sinir oldum.. ya allah aşkına insan öğrencisine böyle mi der ya.. ben ağlamak üzereyim güya kapak olmuş diyor.. Ben de dedim ki "hocam buraya kadar, her şey için sağolun" Bana bi de pişkin pişkin "aaa hocana veda yazısı yazmicak mısın??" diyor. nasıl üzüldüm sana anlatamam yani.. böylece kocaman bi gazete defteri de kapanmış oldu.. 3. yazım yayınlandı yani ama ben hiçbir yerde paylaşmadım, boka dönmüş çünkü.. 
......
Benim hayatım hep böylemi olacak acaba.. tam "hayallerimi gerçekleştirdim" diyorum, sonra bi anda bişey çıkıyor mutsuz oluyorum.. Aslında var ya, ben çok dediğimdedik ve piskopat bi insanım.. yapacam diyorsam yapmam lazım, yapmazsam kendimi cezalandırmak istiyorum çünkü.. Umarım sonum güzel olur..

25 yorum:

  1. Ah şu editörler!!
    Bazen kuşa çeviriyorlar haberleri, bazen de kesip biçip saçma sapan hale getiriyorlar.

    Geçmiş olsun üzüldüm ama umarım bundan sonrası için yeni bir kapı açılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya..
      İnşallah, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hep böyle olur zaten. Tam güzel bi şey oldu, çok mutluyum dersin bi şeyler ters gider moralin sıfıra düşer. Ama sen üzülme işte. Düzelir bence her şey :)
    Hocada ayrı bi psikopatmış. Bütün manyaklı hocalarda seni buluyo. Geçirseydin keşke bi tane yüzüne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O an o kadar çok istedim ki sana anlatamam.. Ama duyunca öyle dediğini, hani bi şok oldum

      Sil
  3. o hocanın saçını başını yolasım geldi, öyle herkesi öğretmen yapıyorlar doğrusu
    Bunu bi başlangıç say devamında çok güzel işler başaracağını düşünüyorum.
    Kendin için tecrübe say bunu bence :)

    YanıtlaSil
  4. Olumlu tarafından bak, hayalini gerçekleştirdin ve bu işlerin nasıl olduğunu gördün. Tekrar yazmaya başlarsan bu senin için bir deneyim oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Olayın seninle alakası yok,
    Sen üzerine düşeni yapmış, yazını teslim etmişsin.
    Karşındaki insan dangalak çıktı diye sen neden üzülesin ki?
    Evet, can sıkıcı, haklısın,
    Ama senden bağımsız gelişen saçmalıklar için canını sıkma derim ben.
    Biliyorum, dışarıdan konuşması kolay,
    Ama sen doğru ol da, varsın sanan eğri sansın.
    Bir kapı kapanır, diğeri açılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim yorumun sevindirdi :)

      Sil
  6. Hocanı öldürebilirim. Dert etme bir kapı kapanır yenisi açılır. Bence daha çok köşe yazıları yazacaksın. :)

    YanıtlaSil
  7. "sana da kapak oldu şimdi hahahaha" bu kısmı ben şaka sandım önce sonra baktım yazının devamı da aynı tonda ilerliyor; meğer gerçekmiş. Böyle hoca mı olur ya :O
    Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibi bi kadın işte en doğrusu bu...

      Sil
  8. awsdhocana! veda yazısı yazmayacak mısın demiş ya,ben koptum burada.Hayatın her alanından şanslar patlıyor sen mi yakalayamıyorsun sanıyorsun.
    Biiip yanıldın
    Hepimiz aynıyız! :)
    Sanki ben bu durumdan çok memnunum gibi yorum yazıyorum,hakkım varmış gibi .Kelin ilacı olsa
    öhm öhm.
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plaza, maşallah yahu yorumun şiir gibi:PPp
      ben o söylediği zaman krizlerdeydim, yazarken komik tabi :(

      Sil
  9. beni şair öhm öhm (:
    sanatsal hatunum vesselam
    ay bir de alçak gönüllüyümdür kiii sorma asdf !

    YanıtlaSil
  10. yaa üzüldüm şimdi, çok sinir bozucu ama öyle yazıyı kafalarına göre kesip biçmeleri.
    yalnız uska sendeki havaya bakar mısın millet yazısı yayımlansın diye can atar sen bir de istifa ediyorsun :D
    ama şimdi istifa etmekte de haklısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nası sinir bozucu bi olay anlatamam ya..

      Sil
  11. Yaa inanmıyorum. Sonuçta sen bir emek vermişsin ve öyle olmasını istediğin için o şekilde yazmışsın. Kesip biçeceksin madem o zaman bir danış değil mi? Yazı çok uzun olmuş kısaltmamız lazım de. Allahım ne düşüncesiz insanlar yaa sinir oldum.
    Ama olsun sıkma canını. Karşına başka fırsatlar da çıkar elbet.
    Yalnız istifa ettiğin için de ayrıca tebrik etmek istiyorum seni. Başkası olsa amaan boşver yayınlandı ya o da yeter şeklinde düşünebilir. Aslında emeğe saygı göstermek ancak senin yaptığın şekilde öğretilebilir başkalarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dördüncüm benim, yorumun çok mutlu etti beni biliyor musun :) Teşekkür ediyorum ^_^

      Sil
  12. hiiiiiiiiii,kadına bak sen.Adalet mi bu ya?Sen ne kadar da çok sevinmiştin.
    neyse senin klasik bedduanı edelim ona,onun çocuğu da senin gibi ergenlik geçirsin :)
    sıkma canını senin böyle güzel yazıların olduğu sürece sen kesin bir yerlerde yazarsın uska :)

    YanıtlaSil
  13. dediğim gibi, en azından havalı çıkış yapmışsın, istifa etmek cool bi şey sonuçta :D

    YanıtlaSil
  14. üzülmee...

    eminim karşına daha güzel fırsatlar çıkacaktır.

    YanıtlaSil