4 Ağustos 2022

Bu yazı, aynı zamanda "Ben blog'a dönüyorum." duyurusudur!

'Tolga liseye başladı', 'Tolga arkadaş ediniyor', 'Tolga üniversiteye hazırlanıyor', 'Tolga mezuna kaldı', 'Tolga platonik aşık oldu', 'ilk evinde', 'ikinci', 'üçüncü', 'yedinci', 'Tolga'nın ev arkadaşı evden kaçıyor', 'Tolga mafyaların elinde', 'Tolga'nın diş hekimliğinde anası ağlıyor' ve nihayet: 'Tolga mezun oldu ve iş hayatına başlıyor'
Hayatımın her evresini yazdım buraya. Paylaştım, güzel de okundum, çok güzel yorumlar, mail'ler aldım, bir sürü tanımadan çok sevdiğim arkadaşım oldu. Sonra ara verdim, elim gitmedi değil, yemin ederim gitti ama... Koşuşturmaca, yapılacak şeyler, dertler derken. Yazacak gücü kendimde bulamadım ama yine de boş durmadım, başka şeyler yazdım. Özür dilemeyi hiç sevmiyorum, beceremiyorum da. Gözlerimi kaçırasım geliyor sürekli. Ama telafi edeceğim. 
Öyle efsane şeyler oldu ki. Hepsini tek tek anlatacağım. Burayı unutmak istemediğim, unutsam da okur okumaz hatırlayacağım anılarımla doldurmak istiyordum, hâlâ istiyorum. Eskisi gibi, en samimisinden, sansürsüz, tamamen kendim gibi. Neredeyse iki yıl oldu, sana anlatacağım o kadar şey birikti, başıma yine o kadar çok şey geldi ki! 
Bu yazı, aynı zamanda "Ben blog'a dönüyorum." duyurusudur! Sezon finalinden sonraki ilk bölüm geliyor! Onlarca güzel, kötü, saçma, bomba, berbat, 'hasssiktiiir' şey oldu ama buraya yazmayınca hiçbirinin anlamı olmadı sanki. 
Uzun lafın kısası, ben geliyorum! 'Blog dünyasının gediklisi', yine anlatmadan duramayacak çünkü. Çok ama çok özledim! Başımda yine onlarca bela, yan sekmede 'Sahibinden' açık, ev bakıyorum, bi yandan da yeni işim için belge topluyorum. Büyüdüm ya ben! Hayatımın yeni sayfası açılıyor, tamamen yalnızım bu sefer. Hadi bakalım!

1 yorum:

  1. Eski bir arkadaşım bloga dönmüş gibi oldu bir andaa. Hoş geldin

    YanıtlaSil