8 Mart 2013

Yazın sonunda yapılan açılış sen bana neler ettin!?

Siz siz olun, sakın ola sitenin açılışını ağustosta yapan bizim siteye gelmeyin, yazlık artık cehennem bana, yine bana hüsran yine bana hasret...
Bugüne kadar saçmalık saçması yazlığımızdan sürekli bahsettim size. Ama bitmeyen bu yazlık anılarım, hem bana bir acı hem size ders olsun istiyorum... Bu arada; yazacağım bu satırları günlüğümden yazıyorum ama tabi bazı cümleleri değiştirerek ve yeni cümleler ekleyerek.

Çok mutluyum çok! Site en sonunda açılış partisi yapıyor. Adil Amca'ya sordum dün, "Yarın masalar ve sandalyeler gelecek." dedi. Çok heyecanlıyım. Arkadaşlarımızla kaç gündür bunu konuşuyorduk, hepimiz 1 tl verip yiyecek ve içecek alacağız. Sonra marketteki abladan bizim için bir masa ayarlamasını isteyeceğiz, şöyle tam orkestranın yanı. Masaya cips, jelibon, kola ama kola çok pahalı olduğu için sanırım tang (toz meyve suyu) alıp Alkan'ın evden getirdiği şişeyle meyve suyu yapacağız. Bol bol dans edeceğiz be günlük! Ama anlaşma yaptık, hava kararmadan masayı kurarsak herkes birbirini bekleyecek. Ağzına bir lokma bir şey atan, bir bardak daha meyve suyu isterse içemeyecek. Kuralları da ben koydum. Canan Abi var bizim havuz yöneticisi, yarın havuzu açmayacak çünkü herkes hazırlanacak. Sırf açılış için Adana'dan gömleğimi getirmiştim. Sonra saçlarımıza jöle süreceğiz. İnşallah kız tavlarız bu sefer, çünkü artık yalnızlıktan bıktım. İyi geceler.

***

Sanırım Adil Amca ve marketteki ablayı grup sekse davet edeceğim, orospular! Masamızın içine ettiler. Şu yaptıklarını görsen. Masaya her şeyi dizdik, "Alkan hadi geç oldu kızları alalım" dedim ve Alkan'la kalktık sırayla kızları almaya. Bu arada görsen kızları, lan bunların bıyığı sakalı vardı saçları dağınıktı ama şimdi melek olmuşlar... Alkan'ın kuzenine "çok güzel olmuşsun" dedim hehehihi. Kızları aldık ve masaya geri döndük, ancak bir sorun vardı. Masaya artık kıçları sandalyelerinden kalkmayan okeyci teyzeler oturmuş, sadece oturmakla kalmamış, ilk önce orkestranın yanında ses yüksek diye masayı daha köşeye aldırmış ve yiyeceklerimizi örtüyle beraber başka masaya koymuş. Salaklık bizde, ne diye küçücük çocuklara "masaya bakacaksınız!" dersin ki... 
Daha hava kararmadan kızları aldık, şu an sadece ortalıkta küçükler var. Biz başka bir masa bulduk, oraya tam kurulduk derken yine marketteki orospu abla kızdı bize. Sandalye alıp havuz kenarına gidelim dedik, yine bağırdı. Vallaha dinleyen kim dedik, masaya oturduk ve birbirimize verdiğimiz saçma "yemeyeceğiz hava kararmadan" sözünü tutmadan her boku silip süpürdük. Tam 3 bardak vişneli meyve suyu içtim. 
Şu an az insan var ama herkes ellerinde meyve tabağı, mezelerle falan iniyor. Sadece biz salak gibi erkenden yedik. Küçükler alanın tam ortasında "apaçi marşı" müziğiyle dans ediyor. Birazdan Alkan'la Kolbastı isteyeceğiz, nasıl olsa 3 gün boyunca çalıştık. Ama biraz daha insan dolması lazım, o yüzden şimdilik o sümüklü bebeler oynasınlar pistte. 
-bak şu şerefsiz kıza hahahah koptum yaa nasıl oynuyo
-aynen mal lan bunlar
-hiç bizim gibi değiller, biz çok olgunuz yaşımıza göre
-aynen, bunlar hayatta büyümez
-sen şu Canan Abinin oğlunun giydiği gömleğe bak hahahah
-ohaaa resmen Canan Abinin gömleği lan, çocuk kaybolmuş içinde
-hemen videoya çek
-çekiyorum yeni kızaklı telefonumla
Havamı da attım, videomu da çektim. Alkanla herkes hakkında konuşuyoruz, arada siteye yeni gelen kızları kesiyoruz böyle melül melül bakıyoruz. İnşalah sevgili bulucaz en sonunda, ya acaba şu kıza "kola içelim mi" ya da "okey oynayalım mı" desem ne der.. 
-off şu kıza bak beee (alkan)
-kanka çok yakışırsınız
Arkadaşlık böyle bir şey işte. O kız Alkan'la sevgili olsa daha iyi olur, hem ben sevap kazanmış olurum o yüzden bu kızı boşverdim. 
-kanka kalk hadi kolbastıyı söyle
-tamam kank
"Kank" bizim lafımız be. Çok olgun olduğumuz için "kank" diyoruz birbirimize, hep beraber takılıyoruz süperiz. Sitedeki bazı insanlar bizi kardeş sanıyor. 
-bu şarkı bitsin çalacaklarmış kank
-tamam 
Ve sonunda o şarkı bitti. Kolbastı çalmaya başladı, bizim masa birden ayaklandı. Küçüklerle beraber ve birkaç amca ile beraber kolbastı oynadık. Ama bir sorun vardı, Adil Amca bizi videoya çekiyordu... Neyse ki suratımızı değil, sadece ayaklarımızı çekti gerizekalı... 
Sonra herkes geldi, hiç ama hiç oturmadım götümün üstüne. Çok eğlendim. Halay çalmaya başladı, baktık ki teyzeler ayakta (götü sandalyeye yapışmış olan teyzeleri ben harbiden yapışmış sanıyordum ama şu an sallanıyor kıçları hehe.) halay çekiyorlar. Biz de ön bahçeye güzel kıyafetlerimizle kız tavlamaya gittik. Bir tane kız beğendim, kara bir şey ama vücudu gerçekten çok güzel. Sanırım yeni gelmiş siteye. 
Çok terledik, baktık ki halaylar durmuyor, teyzeler amcalar ölecekler nefessizlikten ama oturmuyor pezevenkler, biz de kızlara güzel oynayışımızla hava atalım bizi beğensinler diye ortada sıçan oynadık. Tam 6 can aldım ama niyeyse hiç bir kız bana bakmadı...
Sonlara doğru Hande Yener, Demet Akalın, Roberto Hatemo, İsmail Yk çalmaya başladı. Bol bol dans ettik yine. Saat 00:30 gibi de orkestra siktirdi gitti, yan siteden şikayet gelmesin diye çünkü 00:00'a kadar süre varmış parti için.
02:15'e kadar havuz kenarında sohbet ettik, Alkan'ın teyzesi şarkı söyledi çok güzel sesi var o kadın keşke PopStar'a katılsa. Sonra herkesin uykusu geldi, çok yorulduk tabi ve sırayla kızları eve bıraktık. Ben de hemen banyo yaptım, pijamalarımı giydim.
İyi geceler.

Görüldüğü üzere, ağustosun başında yapılmış olan bir açılış ve olanlar... O günlüğümü hala saklarım, ara ara yazacağım günlükten buraya. İçini açtım şöyle salak mıyım neyim, "Günlük, bugün kendi kaleme gol attım diye Erdal şerefsizi beni oyundan çıkardı." yazmışım. "Berker'le kavga ettik, hep beni ebe yapmaya çalışıyor piç." demişim... Ve daha neler neler... 

Bugünün ayrı bir önemi de var tabi. Tüm kadınların Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Eğer onlar olmasaydı hiç birimiz şu an yaşadığımız gibi olamazdık. O karısına ya da bir başka kadına el kaldıran şerefsizlerin de elleri kırılmasın, önce o el götlerine girsin sonra oradan çıksın burun deliğine girsin. Aaa bak bu çok az oldu, vücudundaki tüm deliklere ayrı ayrı girsin çıksın, en son göbek deliğinde takılı kalsın. Kadına şiddete hayır, hatta şiddet denen o kelime lugatımızdan gitsin lütfen.

2 yorum:

  1. Okurken yine çok güldüm. :D Bir erkeğin, hele ki o yaşlardaki bir erkeğin günlük tutması cidden çok ilginç. İlk defa böyle bir şey görüyorum.(Cahillik işte.)
    Biz öyle siteye falan gitmezdik ama bizim de okeyci teyzelerimiz vardı. Hep bana kızarlardı çok ses yapıyorum diye. Bir gün birine ''Bok ye!'' diye bağırmıştım. :D Susmuştu o da.

    YanıtlaSil