4 Mayıs 2013

Bir Ergenlik Klasiği: Alt Komşunun Laneti 2

Hatırlarsanız bi yazımda alt komşuyla olan kavgamı yazmıştım.. Şimdi size kısaca özet geçeyim, sonra da benim cehenneme gidişimi anlatayım..
Bizim bi alt komşu var, ama görsen kadını korkarsın.. Suratı adeta bi nemrut surat, bakışları, ses tonu, yürüyüşü, duruşu ya her şeyi insanı ondan soğutuyor.. Soğutuyor demeyim de korkutuyor işte.. Ben de tabi sesim bok gibi olmasına rağmen evde her akşam tam saat 19:52'de konser veriyorum.. İngilizce-Türkçe karışık, hatta arada Fransızca bile.. Annem gil zaten alışmışlar oğullarının deli manyak olduğuna ama bi tek komşular alışamadı!! Her gün başka bişeyle geliyorlar anneme söylüyorlar ya da beni görünce bana kendimi şikayet ediyorlar..
Belki haklılar, evet şarkı söylerken kıçımı yırtıyor olabilirim, hadi dans ederek söylüyor olabilir hatta söylerken kimseyi duymuyor olabilirim ama bu sizin anneme gelip "senin oğlunun sesi çok çıkıyor." demenizi gerektirmez herhalde.. Asansöre bindiğimizde de "Uskacım canım benim, azcık daha sessiz olur musun akşamları?" demenizi hele hiiç gerektirmez..
Geçen ay açtım karaokeparty'i, karaoke yapacağım.. Hani tam bağırılacak şarkıyı da seçmişim, "Rolling In The Deep" ... Nakaratında avazım çıktığı kadar bağırmak zorundayım ve apartman inleyecek belli yani..
Odaya geçtim, açtım bu siteyi bi güzel.. Şarkı başladı, oh mis gibi söylüyorum derken nakarata geldim.. Bağırıyorum, ama nasıl bağırıyorum gören de bu erkek halimle içimden fil çıkıyor zannedecek.. Sanki o sımsıcak demiri benim popoma monte ediyorlar öyle bi bağrış.. Karşı apartman bile duymuştur bence, arada balkona çıkan olmuş çünkü..
Sonra şarkı bitti, ben "ohhh" dedim bi güzel, sonra baktım kapı çalıyor.. Şimdi, lan evde tekim, saat baya geç, çok ses yaptım oha amına koyim kesin öldürmeye geldiler beni komşular toplanıp.. Annemle babamın gidişini izlediler, sonra benim şarkıyı bitirmemi bekleyip kapıyı çaldılar.. Ama lan bi dakika şimdi.. Madem beni öldürecekler insan kapıyı falan kırar, aa doğru ama demir kapı oğlum nasıl kırsınlar ey salak!! Tabi çalacaklar, sonra "canıım beniimm." diyecekler ve kart kurt kemiklerini kıracaklar..
Tamam dedim, boku yedim.. En iyisi hiç ses yapmamak, hem ne gerek var açmaya bu saatte kapıyı di mi, çalar çalar gider.. Ama yok gitmiyor, habire zil çalıp duruyor.. Önümde iki seçenek var, ya kapıyı açıp kim olduğunu göreceğim ya da kapıyı dinleyeceğim ama ajanlar gibi.. Hiç ses yapmamam lazım.. 
Kulağımı koydum kapıya, bi baktım o kadın!! O an gözüm karardı lan, korkudan terliyorum şarıl şarıl.. Bağırıyor kocasına bizim kapının ordan "geliyorum Bakii şu çocuğu bi susturayım." diye.. Dedim Uska, oğlum sen parmak ucunda kaç kurtul bu kadından.. Koştum yatak odasına, yatağın altına girdim sanki kadın kapıyı açabilecekmiş gibi.. Bi iki kere daha çaldı sonra da gitti..
Tabi ben nasıl korktum, anneme anlatamıyorum böyle böyle oldu, ben kadını katil sandım diye.. İçime de kurt düştü, şimdi bu kadınla ya asansöre beraber binersem, kapıyı açmadım evde olduğum halde ya bunu bana sorarsa.. Yeminle boku yedim bu sefer, hem de en soslusundan..
O gün ben uyuyamadım, sabah oldu ve dershaneye gitmek için durağa doğru yürümeye başladım.. Gözlerim hala yarı açık yarı kapalı, ağzım yüzüm yamulmuş, ya işte sen sabah kalkınca nasılsan aynen öyleyim.. Bindim otobüse ama bu otobüsün de ilk kez bekleyesi tuttu, gitmiyor kaldı durakta.. Sonra içeri bi kadın girdi.. O duruşu, gözleri, saçları, yürüyüşü ile tam karşımda alt komşu duruyordu!!
Beni gördü, suratıma baktı ben de hiçbir tepki yok, sadece o göz altındaki mor halkalarım yerini dümdüz tenime bıraktı o kadar.. Baktı baktı ve kıçını dönüp koltuğa oturdu.. Bütün yolculuk boyunca aramızda 6 koltuk vardı..
.......
Annem geldi yanıma iki gün önce, kadını asansörde üç beş komşu sıkıştırmış "Oğlunun sesinden bıktık.." gibi bişeyler söylemişler.. Kadın da bıkmış bence, "yeter oğlum bak şikayetlere, baban duysa çok kızar sana." diyip durdu.. 
Şimdi ben bi kere yenilgiye pek gelemem, özellikle kendimle ilgili konularda.. Madem komşular bu denli rahatsız hem bi çözüm lazım hem de benim şarkıcılığa devam etmem lazım.. Bi anda götümden süper bi yalan attım..
"Konservatuvara hazırlanıyor dersin annecim." 
Ve annem her beni gambazlayana bunu demiş, herkes "ayy gerçekten mi çok tebrik et inşallah kazanır, hangisine hazırlanıyor, ay bak sesi de güzel ama hani gece olunca rahatsız olduk biz, anladım canım anladım söyle arada Yıldız Tilbe'den de söylesin olur mu"... falan demişler!
........
Anlayacağınız yalanım inşallah açığa çıkmaz, çıkarsa bittim.. Annemi de bu işe alet ettim bir de.. Artık daha özgürüm apartmanda, hem havam da var, küçükler beni durdurup arada Gülben Ergen ya da Hadise'den şarkı söylettiriyor bu bok sesimle.. Durun size de bi söyliyim..
"Sürpriiiz adımızı göklere yazdırdık, aşkı da....."

3 yorum:

  1. Bizimkilere senin oğlun satanist olmuş, öyle bağırmalı böğürmeli şeyler dinliyor bak hem saçları da uzatmış, vallah gözlerinden alır beyni küçüülür. Hem astımı yok muydu bu çocuğun neden bu kadar çok bağırıyor bağırmayı geçtim neden bu kadar ağır müzik dinliyor.... vs.vs. bin şey sayıyorlar. üniye gitmemi bekliyorlar. konservatuar olayını da boka sardırabilirler mesela düğünde ibrahim tatlıses filan söyletmek ?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Valla ortada düğün müğün kalmaz :P

    YanıtlaSil