26 Ağustos 2013

Her şeyi itiraf etmenin vakti geldi

Bugün size bir gerçeği açıklamak için yazıyorum.. 

Ben aslında liseli falan değilim. Tamı tamına 31 yaşında, eli yüzü yarı yarıya düzgün, boyu bir buçuk metre, eni ekvator çizgisinin amcasının oğlu kadar bir şeyim.. Göbeğim buradan sizin köye, boyumsa evinizin önüne paspas olur cancağızlar.

31 yaşın getirdiği olgunluğa tam olarak erişmek istemediğim için açtım bu blogu. Genç arkadaşlarım olur, belki gerçek hayatta da görüşür, hatta birisiyle evlenirim diye bu yollara girdim ben. Nasıl olsa hayat değil mi bu, mutlaka yorumlaştığım birisiyle evlenir, kızımıza güzel bir blog açardım. Ha unutmadan kızım.. 9 yaşında, hepinize öpücükler yollayan miniminnacık bir kızım da var benim. Karımla da geçen sene parasal bir şeyler yüzünden boşandık, o konulara girmek istemiyorum zaten.

Bu blogun yüzde 50si doğru bence. Evet, gerçekten kitap yazıyorum. Evet, bir okul için senaryo yazdığım doğru ama kendi okulum için değil. Allah aşkına kendi okulum mu kaldı, en son adını falan değiştiriyorlardı da neyse. Bir devlet lisesi için benden oyun istediler, kıramadım tabi. 

Beni nereden bulduklarını da açıklayayım da egom tavan yapsın. Gazetedeki köşemi ve iki tane kitabımı okumuş beğenmişler, ben de kitabın bir yerinde tiyatro yazarım, oynarım gibi bir şey söyleyince de teklif ettiler işte. Hemen yazmaya başladım ama yazıp yazıp sildim, içime sinmeyen şeyi hemen çöpe atarım ben. Olgun değilim diyorum ama ruhum da var yaşlılık.

Bir sürü bloga temaları için yorumlar yazdım, yazılarını yorumladım, onlarla güldüm, onlarla üzüldüm. Yaklaşık 6 senedir bloggerlık yapıyorum, bırakın da yorum yapacağım blogları bileyim değil mi... Uska benim için bambaşka bir dünya ama gerçek dünya böyle adaletsiz, böylesine yalnız, kızım ve ben hayata sımsıkı..........

Hay ağzına sıçayım lan. Buraya kadar, bir yerden sonra ben bile inanarak yazdım. Nasıl da role giriyormuşum ben ya, nevrotik nevrtotik diye boşuna kendime demiyorum ben. Gayet de 17 yaşında ama 18e girmek için günler sayan bir ergen olduğum için ve içimde kalıp alnımda dötümde sivilce yapacağına bloga yazıp kurtulmak isteyen bir ergenim ben.

Ne göbeği be! 190 boy, 76 da kilo. Fena sayılmam yani. Ah ahhh.. Keşke kızım olsa, artık baba olsam, ama karım beni terk etmese şu sittiğimin parası için.. Ne güzel olurdu be! 

Gazetede köşe mi?! Efendim? lan ben ne demişim böyle, allahım en büyük hayalerimden birisi bu zaten! Güncel bir gazetede haftada bir yazılarımı yayınlamak. Para da istemez yemin ediyorum istemez, yeter ki orada yazayım ben. 2 kitabım var evet ama yayınlatacak bok gibi para bende yok efenim.. 

Okul için tiyatro çalışmalarım hala devam ediyor, son kontroller falan da filan..Bu arada ruhum harbiden biraz yaşlı.. 

Seni hayal kırıklığına uğrattığım için ben, hayal kırıklığına uğradığın için sen üzgünsün belki de. Merak etme, 31 yaşında birisinin blog yazdığı falan yok yani. Ama ne de güzel uydurmuşum ha. Uydurmak benim hobim falan olsun, kitap okur gibi uydurma şeyler yazayım bence. Uydurma uydurma uydurmaaa, dondurma, uydur - dondur.. Bismillah! Aklım Atiyenin dondurma şarkısına kaydı.. Aklımı bulup geleyim ben..

24 yorum:

  1. Neden böyle bir yazı yazma gereği duydun ?

    YanıtlaSil
  2. Illa gunluk yazacagim diye bir durum yoktu, aklima ne eserse yaziyorum

    YanıtlaSil
  3. Bir ara nerdeyse inanıyordum ya iyiymiş :D

    YanıtlaSil
  4. herşeyi anladım anlamasına da?

    peki gerçekten kel misin?

    :)

    YanıtlaSil
  5. İlginç bir yazı olmuş. :)
    İyi kurgulamışsın. Ben kendimi ne kadar sıkarsam sıkayım böyle kurgulayamazdım. :)

    YanıtlaSil
  6. Yazının başını okuduğum zaman sonunu tahmin edebilme yeteneğim sonunda işe yaradı! Yaşasın her işte bi yamukluk aramaca.

    YanıtlaSil
  7. Analjeziik, canimsin ya ben bile yazarken kaptirdim..

    Insan Yavrusu, saclarim var yahu, ama cok uzun degil, asker tirasinin biraz daha uzunu :)

    3gen, lys ygs kankam, yapardin sen yahu, abartma, sallama cay bu yazi :Dd

    YanıtlaSil
  8. Loretta, (ismin cok guzel) masallah masallah Yetenek Sizsiniz'lik misin nesin :Pp (benim yazilarimda yamuk aranmayacak gibi degil..)

    YanıtlaSil
  9. valla ben epey epey inandım yazdıklarına :) hatta 31 den 9 yaş eksik saydım da 22 çıkınca epey de erken evlenmiş diye düşündüm :)))

    YanıtlaSil
  10. Zeynep, inanmayin valla ya bildigin 17 18 arasi bir seyim, evlenmedim daha :Ppp

    YanıtlaSil
  11. Yazı o boy ve kiloda olan insanları rencide edecek şekilde başlamış bence gerek yoktu,

    YanıtlaSil
  12. Açıkçası ben hiç inanmamıştım zaten "Beni neden düğününüze davet etmediniz?" diye yazın var senin :D 31 yaşında olsaydın bi de üstüne kızın olsaydı bu yazıyı senin yazman biraz mantık dışı olurdu :D

    YanıtlaSil
  13. valla 31 ya da 18 fark etmez blog güzel:))

    YanıtlaSil
  14. Ben bu yazıyı okuyana kadar seni otuzlu yaşlarında göbekli ve kel bir yazar olarak hayal ediyordum. Bir nevi hayallerimi yıktın. Ve ayrıca sanırım çok kötü bir takipçiyim.
    Neyse, liseli bloggerlar olarak çok tatlıyız bence.

    YanıtlaSil
  15. Vampiring, bende akil olsa "beni neden dugununuze davet etmediniz!?" Yazimin ustune bunu yazmam zaten.. :Dd
    Nugi ablam :) canimsin ya iyiki varsin sen :)
    Sonsuz, haklisin duzelteyim onu ben

    YanıtlaSil
  16. icinden gecenleri yazdiktan sonra genel degil tuzel kendi fikirlerini ortaya koyman onemli.... bence kalsin...

    YanıtlaSil
  17. İnsan yavrusu, haklısın da sonra laf maf olmasın ya ama bakarsın değiştirmem

    YanıtlaSil
  18. Nazlı'nın yorumu cevaplanmış ama benimki cevaplanmamış. -_- Kıskandım, darıldım, hatta küstüm. Ayrıca Nazlı git kendi blogger hesabından yorum at.

    YanıtlaSil
  19. Nazli kim ya :Ddd vampiring, ozur yaaa :( bu arada liseli bloggerlar olarak asiri asiri tatliyiz!!

    YanıtlaSil
  20. :) Bazen kimlik karmaşası yaşarız.. Olmak istediğimiz yada olmaktan korktuğumuz kimliklere bürünürüz.. Deneriz yani..
    Neyse umarım yazarsın bir gün bir gazetede sana ait bir köşede.. İyi şanslar.

    YanıtlaSil
  21. Çok keyifli bir yazıydı bu ya :) blog güzel olunca yaş farkettmıyo sanki! sevgiler :*

    YanıtlaSil