2 Şubat 2014

Çok çok zaman önce... -2-

Niyeyse canım sürekli yazmak istiyor. Sadece yazarak yaşayabilirim şu aralar ama oturup test çözmem lazım.. YGS LYS öğrencisiyim ama maşallahım var internet alemlerinde.. Var ya, şu an nasıl sürtüyorsam internette, aynısını küçükken yapıyordum, hatta daha beterini. Mesela bu sene en fazla naptım, gittim fake hesaplar açtım bi sürü. Dayadım takipçi hilesini, dedim bi bok olamazsam twitter ünlüsü olurum, gider kolonya reklamı falan yaparım para kazanırım bi yerlerden.. Sonra noldu? Hoop benim hesaplar askıda, benim hesap çalınmış.. Sonra pes ettim, iki twitterım var zaten, birisi benim Uska olmayan biri de @saclikeladam olan. Haa, şimdi sen soruyorsundur, ulan niye @uzunsaclikeladam değil diye. Birincisi, Twitter o kadar uzun ismi kabul etmedi, bi harf eksik yazmam gerekiyordu. Gittim açtım ama olana bak ki, hesaplarım askıya alındı, çünkü hile yaptım ya. Malım ben ya, ulan kaç yaşında oldum hâlâ salak saçma işler peşinde koşuyorum.. Durduracam ama kendimi, yavaş yavaş çekiliyorum kabuğuma.. 
Küçükken neler neler yapardım var ya.. Belki bilirsin, hani logosu rengarenk harfler olan, böyle Mirc mi Kelebek mi ne adı olan bi uygulama vardı.. Böyle sen bi giriyordun, tak tak tak yüz tane sayfa açılıyordu, sohbetler geliyordu, kenarda liste çıkıyordu, yahu ben de bu kadar hatırlıyorum işte.. 
Bi gün geldi bizim yazlığa internet kafe kuruldu.. Bendeki bu mutluluğu gör, aboo nasıl harikayım, ulan düşünsene, istediğim kadar oyun oynicam, evimin hemen yanında falan.. Kafenin kurulduğu ilk gün ben resmen yapıştım oraya, eve bile çıkmıyorum yemin ediyorum.. Tüm paramı, mal varlığımı buna bağışlamışım. Bi de işte şu Mirc ve Kelebek'i buldum, beni ordan alana aşk olsun.. Yalnız o zamanlar öyle sapıklar kullanıyorlardı ki bu uygulamayı. Ulan bi açardım, direkt bana "30 santimi camda görmek ister misin bebeğim, msn ver" yazarlardı. Yok işte "pıtırcığım yanıyor" diye durum yapanlar mı dersin, erkek ya da kız olduğuna bakmadan  sana bülbülünü anlatanlar mı, azıtmış kızlar mı abooo.. Bi de ben açar açmaz geri kapatıyorum, bi korkuyorum sana anlatamam. Lan neler neler yazıyorlar, yeminle teee o şehirden beni şeyetmeye gelecekler zannediyordum diye yani. Sonra ben oturdum düşündüm, madem herkes burda, madem herkes bu uygulamada saçma salak eğleniyor, sen niye fake hesaplı bi şeyler yapmıyorsun..Hooop ben açtım bi tane hesap, bi de daha çocuğum, herkes 30 santime kadar yazmış, dedim abart Uska 51 santim falan yazıyorum herkese.. Bi de baksam erkeğe mi kıza mı yazıyorum diye, anlamıyorum ya. Erkeklere yazdığımda önce "ibne misin sie" sonra da "atma lan kıçından" yazıyorlar pezevenkler.. Kızlar desen havalı mıdır nedir cevap vermiyorlar.. Sonra dedim madem erkeklikte hayır yok, ben gidim de bi kız olim, bakim nolacak.. Açtım yine bi hesap, lolitalı bilmem ne unuttum şu an, yine herkese mesaj atıyorum, ama beni gör, ulan sohbetten yazan yazana.. Ellerim koptu artık, herkes msn falan soruyor.. Şunu da anladım, oğlum böyle sohbet sitelerindeki erkekler aşırı azmış lan, kızların da aha sana yemin edim, en azından oradaki kızların yüzde 60'ı erkek değilse ben neyim.. 
Mesela ben bi saatlik açtırıyorum, tüm dakikalarım orada mesajlara cevap verip gülüp eğlenmekle geçiyor. Bi de kimseye de anlatamıyorum, lan ne dicem adama "hehehe ben erkeğim ama sitede çok eğleniyorum diye kız rolü yapıyorum" mu? Susuyorum tabi. Ama artık taş bile çatlar söylemese, gittim bizimkilere anlattım, sonra da eve gittim.. Bi anda havadan bana doğru yaklaşan bi cisim gördüm.. Kafayı kaldırdım, annem çıldırmış, "psikopat benim oğlum, ne derdi var yine, bi daha yok buna internet" diye dellenmiş.. ben arkadaşlarıma iğrençliğimi anlatırken annemin arkadaşı otur mu, sen bizi gizli gizli dinle mi, anneme anlat mı... Bi hafta bana interneti yasak etti, vallaha bana da ders oldu ama bu sefer de twitterdan boklar yiyorum offff...
Bi de şey çıkmış, belki bilirsin, Peter Answer. O adamı bi bulim, ulan hayatımı bok ettin lan!!!! Yazlıktaki büyükler gittiler bi masa açtırdılar, bu siteyi de açtılar, hepimizi çağırdılar yanına. İşte biz soru sorucakmışız, bu internet sitesi de hepsini bilecekmiş.. O bi ruhmuş, aslında yılar önce ölmüş ama ruhu aramızda dolandığı için soruların cevaplarını biliyomuş.. Mesela kankam sordu "Annemin adı ne?" biz bunu gittik ileti kısmına yazdık, sonra bi baktık cevap geldi "Yelda." diye... Allaaaah, beni gör, "eliğini ayağını öpim abim, valla ben aslında yazlıktaki çocukları babalarına 'kızların mınnışına bakıyormuş' diye şikayet etmiyorum, çay alıp işemiyorum, yemin ediyorum!!!!" falan diye dua ediyorum.. Sıra bana geldi, "kimi seviyorum" dedim, hayatta bilemez yani, bu demez mi "Ekim" diye. Aboooooo, ben eve koşa koşa kaç mı, evde yatağın altına saklan mı, dualara yine başla mı.. 
Neyse, benim korkum geçti, ev zaten birinci kat, indim yine aşağı ama bi gülme sesleri, dedim noluyor, geçtim gizli gizli dinledim. Yalnız var ya, o zaman da az fallik değilmişim, ulan ne dinliyon in aşağı oyununu oyna! hepsi gülüyor, tüm büyükler, "nasıl yedi mallar yaaa" falan diye.. Peter Answer için yani. Hop hemen gittim internete yazdım, googledan bi sürü şey geldi. Gittim tıkladım birine, meğer hileliymiş lan bu, ruh falan yokmuş aaa! iletinin hemen altında peter ans falan yazıyorsun, oraya cevabı yazıyormuşsun işte, bizi yemişler.. Gittim bütün yazlığa yaydım, ama biraz farklı bi şekilde....
"Bu büyükler bizi üzmek için, bizi korkutmak için, sırf sesimiz çıkıyor diye susalım diye gidip bu site yalanını atmışlar. Yürüyün aslanlarım, onlarım inadına siteyi inletelim, hep oyun oynayalım, peşlerinden ayrılmayıp hep onlarla dolanalım!!!!" bütün küçükleri azdırdım, sonra sen büyükler bizim ağzımıza sıç mı..
Yani nerede malak malak iş var, gittim onu yaptım.. Haa, olur da söylemek istersin, "saçma salak bi yazı, lüzumsuz işler" diye. Valla niyeyse çocukken çok eğlenceli gelirdi başka birisinin ağzından yazmak falan.. Arkadaşlarım da yapıyordu allah allah!!! Ve ben buraya yapıp da pişman olduğum hareketleri yazıyorum ama yazarken eğlenerek yazıyorum, hem itiraf ediyorum, daha mutlu oluyorum sanki lan. 
Bi de bi ara Facebooktan sayfa kurmaya takmıştım.. Kurup onda da hile yaptım ama ulan bi bok beceremedim ya.. 2 beğeniyle kaldı pezevenk. Bi de ben internetle baya erken tanıştım, kimselerde bilgisayar yoktu, hatta ne demek bilmiyorlardı, ben daha sümüklüyken o kocaman monitörlü, kasasından ışıklar fışkıran, mouseu toplu bilgisayarımla movie makerdan platonik videolar yapıyordum, internete giriyordum hoop naber??? 
Çocuğum bana benzemesin, amin....

37 yorum:

  1. okurken çok eğlendim :) gözümde afacan gözlerinden yaramazlık fışkıran kıpır kıpır bir çocuk canlandı :D
    Ve son olarak çocuğun sana benzemesin. Amin diyorum :D

    YanıtlaSil
  2. dürüstlüğüne hayran kaldım az pezeveng değil mişisn hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert, aklın hayalin durur, ulan 52 santim ne demek :P:Pp

      Sil
  3. Acı gerçek: Çocuğun da sana benziycek.
    Annene çektirmişsin, çocuğun da sana çektircek -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzından bal damlıyor gerçekten :(((

      Sil
  4. Bayılıyorum Uska senin anılarına :D Hem herkes yapıyordur ya onlardan, üzme sen kendini :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Lorettam, yoksa ben psikopat bi insan olarak kalıcam :(((

      Sil
  5. yalnız ben o peteranswers dan bi bok anlamadım :=)) üzülme sen de psikopat falan değilsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bak, böyle bi bölüm var, oraya sorunu yazıyorsun. Sonra bi bölüm daha var, oraya Peter falan yazıyorsun ama aslında klavyeyle cevabı yazıyormuşsun orada Peter çıkıyormuş, altta da cevap bölümü var. Enter yapınca hooop senin o cevabı yazdığın ama Peter gibi görünen yer cevap yerine geliyor ve bomm!!!!

      Sil
    2. amaaaaan ben de tarot bakıyo heralde dedim daldım siteye.. hehe
      ne bileyim bugün ne olacak dedim. mesela ben buna cevap veremem dedi.
      sonra çay içmeli miyim dedim. yok buna da aynı cevabı verince kapattım ehuehuehu :D

      Sil
    3. Hani Peteranswers.com var ya, hah, orda petition yazan yere . koyup cevabını yaz, başka bi şey yazıcak, alta da sorunu yaz, enter de, kabul et, bak da gör :((((

      Sil
    4. yahu anladım zaten. hehe... de.. sen niye üzülüyosun onu anlamadım... aaa yeter ama. psikopat fln değilsin :D

      Sil
    5. Böyle manyak manyak şeylere inandım diye yahu İnsan Yavrusu :)))

      Sil
  6. Ahahah kelebek'e biz de geceleri girerdik kuzenimle herkesi işletir eğlenirdik :D Tabi ben de arada korkuyordum ya cidden insanlar nasıl azmış tövbee. Arada da erkek hesabı açıp kızları işletiyorduk allam nasıl bi kız çocuğuymuşsam artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım, sana şükürler olsun ki yalnız değilim, gel kız sana bi sarılıcam :Ppp

      Sil
    2. Senden de bi yazı bekleniyor ona göre!!!

      Sil
    3. yok ya yazısını yazamam ben çok kötü bir anım var o aklıma geliyor, çocuk yaşımda psikolojim bozulmuştu onun yüzünden valla :D

      Sil
    4. Bak böyle merak ettiriyorsun adamı1!!1!!

      Sil
  7. hahahah :) ya çok güldüm :)
    girdin mi gerçekten o şeye :)
    büyüsen bile hala çok eğlencelisiin, önemli olan bu boş veeer :)

    YanıtlaSil
  8. Uska gene bol bol güldüm sayende :D
    sen her siteyi talan etmişsin,sıra şimdi wattpad'de.Baktım iyi ilerliyorsun,bravo sana :D Orayı da halledersin :D abi bir günde 200 lerde takip etmeler,süpersin :D
    ben de hep fake hesap açardım sıkıntıdan da o kelebek şeysini hiç denemedim yaa,çocukluğum neleri kaçırmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim, üzülme, valla bi şey kaçırmadın, keşke ben de kaçırsaydım :PpP
      Wattpade gelince, bilmiyorum ya bi garip aslında, okundukça seviniyor insan ^_^

      Sil
    2. o okunma hissi manyak bir şey :D devam et sen buna :d

      Sil
  9. Peter Answer da abimde beni korkutmuştu küçükken -,- Sonra bende öğrenmiştim nasıl yaptıklarını :D İnternet yıllar içinde baya değişti gelişti benimde küçüklüğümden beri orada burada bir sürü hesabım vardı tabi.Sonra bende sosyal ağ işi çıkınca dedim kendime normal sosyal ağ hesapları kurayım takipçi işi filan umurumda değil dedim böyle gidiyorum yavaş yavaş iyi böyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacım, bin bilmemkaç takipçin var, olur mu öyle yahu :Ppp

      Sil
    2. Umursamayınca oldu valla :D

      Sil
  10. ayy gercekten kahkaha atiim aksam aksam :))) Takipci olayini basta bende takiyordum allaah bi kisi daha artti amaan iki kisi gitti, tuh tuh kimse beni okumuyor diye sonra farkettim ki takmayinca daha ozgur yaziyorum su an hiic umursamiyorum halimden cok memnunum, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Aner, aman işte o zamanki psikopatlıklarım yahu :((

      Sil
  11. Hahaha ben amin demicem :D
    Senin gibi bi afacanın daha dünyaya gelmesi hiç kötü bişi degil bnce :D

    YanıtlaSil
  12. Ailen baya uğraşmıştır seni büyütene kadar. Ben kardeşimi ilk bilgisayarla tanıştırdığımız güne geri dönsek hayatta oturtmazdım onu. :D Babam "Yazık çocuk uzaktan bakmasın. Otursun bir fareyi eline alsın." dedi o günden beri kalkmıyor çocuk bilgisayar başından. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl uğraştılarrr Spotiiim :P:p

      Sil