23 Şubat 2013

Asansördeki Arıza Sen Bana Neler Ettin?!

Dershanem kadar manyak yapılı bir yer varsa orası yine benim dershanem olur bence. Sıçtığım dershaneye bak hele, hem git 4. kata paşa paşa kurul, bi tane kıytırık asansör yap ama sadece 3. kadar olan sonra da benden sakin olmamı bekle. He bok, bok sakin olurum ben. 
Sabahın köründe uyandım, gittim işte dershaneye. Girişte asansör var normalde, ben ve tanımadığım birkaç kişi beraber asansöre binecektik ama asansör fak auut olmuş, bozulmuş. Nasıl bir sinir oldu ben de, çıkıyorum merdivenden ama demediğim şey, etmediğim küfür kalmadı. "Allah belanızı versin sizin, kesin faturayı ödemediniz dingiller, zaten 3. kat tuşu bozuktu bir katı merdivenle çıkıyorduk şimdi 4 katı mı çıkacaz insafsızlar, ahh ayağım bacağım oha, şişti mi benim parmaklarım! , hah geldim heralde bizim dershanenin tabelası değil mi bu?" dedim ve en sonunda durdum.
Lan etrafa bakınıyorum bakınıyorum yok, sınıflar kaldırılmış, müdür falan taşınmış, dershane gitmiş?? Eskiden kenarda bi abi dururdu çok meraklıydı beni hep tanımamazlığa gelirdi sorardı "Neye bakmıştın çocuğum?" diye o da yok. 
Ama benimle aynı merdiveni çıkan herkes bu kata dağıldı herkes başka bir yöne gitti, bir ben kaldım yemin ediyorum. Bir de pantolonun kemerini nasıl sıktıysam patlicakmışım gibiyim, burnumda sümüğüm ve ben buram buram dershanemi arıyorum.
"Bir merdiven daha var ama sanırım o dama çıkıyordu ha" diye düşünürken, şöyle bir kenara yürüyeyim dedim... Oha ağzına sıçim ya, yanlış kata çıkmışım! Alttaki dershanenin bulunduğu katta kendi sınıfımı arıyorum mal gibi. 
Tamam hani anladık Tolga, malsın falan ama sen niye kapının önündeki ve merdivenin kenarında duran bebelerin ve gençlerin önünde "Oha ağzına yaaa, yanlış gelmişim ben!!" diye bağırıyorsun di mi? Tabi bütün kat gülme krizine girdi ama ben onların gülmelerini duymuyorum çünkü çantamdan burnumda asılı kalmış sıvı için peçete bulmaya çalışıyordum! Allah'ım ne rezil oldum bugün, koşa koşa üst kata çıktım ve benimle alay eden kapıdaki nöbetçi kılıklı abiye ilk kez "Günaydın kekoo" dedim. Vallaha rabbime şükrettim ya, "Sonunda dershanemi bana buldurdun Allah'ım, rezilliğimden az da olsa kurtuldum, şimdi ders vaktidir sabahın köründe!" diyorum kendi kendime.
Ha tabi şükrederken dershaneme de küfretmeyi unutmuyorum.
Allah belanızı versin lan Allah'sızlar!
Rezil rüspa oldum sizin yüzünüzden.
O asansördeki arıza sizin götünüze girsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder