25 Şubat 2013

Çok Çok Teşekkür Ederim!

Dün gece aldığım mail resmen ağzımı yanağıma yapıştırdı, böyle bir garip kaldım, şoka uğradım! Mutluluktan ölecektim resmen, Blogum Dergisi'ne  yaptığım yazarlık başvurusu kabul edilmiş!
Ben de zaten blogu günlük olarak kullanıyordum, size de yazayım dedim. Mutluluktan gece uyuyamadım, düşünsenize "İşte ben de Blogum Dergisi'nde yazıyorum." falan. O kadar güzel gözüktü ki gözüme... Yazarlık kariyerimin ilk olayıydı bu.
Cuma akşamı oturdum, editörümüz (hehehe havalıyım.) Okan abiye mail attım. Kocaman bir maildi lan, her şeyi anlattım. Neden istediğimi, hayallerimi falan. Attığım dakikadan sonra her saat başı hesabı kontrol ettim. Mail falan yok. En son pazar akşamı oturdum ve cevap gelmişti. 
Nisan sayımız için yazınızı bekliyoruz. Argo sözcük kullanmazsanız seviniriz. diye. Resmen şoka uğradım, evde sevinç çığlıkları atıyorum! Her şey çok güzel anlayacağınız. Yalnız argo kullanmadan yazmak zor olacaktı, sonuçta bu bir dildi bence...
Ama daha demin oturdum ve yazımı bitirdim. İpucu vermek falan isterdim ama maalesef yasak. Dergide yayınlandıktan sonra direk buraya da yazacağım aynı yazıyı. Adım dergide burada olduğu gibi Uzun Saçlı Kel Adam olarak görünecek. Çok isterdim aslında ad soyad verip bu işi yapmak ama madem bloggerlığa bu şekilde başladım, öyle devam etsin.
Yazım da argo sözcük hiç yok. Biraz zor oldu ama yazdım. Ama hala Okan Abiden mail bekliyorum... "Kandırdık oğlum seni, yok öyle bir şey." demesini falan. O yüzden daha yazıyı atmadım, belki yeni; daha güzel yazarım diye. 2 haftam var atmak için. 
Bugünün en güzel olayı bu oldu işte. Çok mutlu oldum çok. Cv'me ekleyeceğim bir olay yani. Ama çok korkuyorum lan. Ya biri mesaj atarsa "Bu ne lan götüm gibi yazmışsın sen." ya da "İğreeenç olmuş, tü senin gibi çocuğa" derse... Yayınlatmasam mı lan, of çok çok korkuyorum ya. İnşallah beğenilir, ilk yazım sonuçta insanların aklında iyi birblogger olarak kalmak zorundayım. 
Bir de umarım blog daha da fazla yayılır, üyelerim giderek artar. Hak eden insanlara benimle beraber küfür edecek insan sayısı da artar. 
Ben herkese çok çok teşekkür ederim, girip okuyan, beni kırmayıp bana nasıl yazdığımı yorumlayan herkese. İlk deneyimim olacak, sizden konu bile bekliyorum desem ne yaparsınız... Yazdım ama çok tırsıyorum ya. Daha atamadım.. Atınca yazarı olduğum için siteye banner da ekleyeceğim. 
İyi ki varsınız ha. Siz de olmasanız ne yapacağım ben bu blogta. Çok teşekkür ederim tekrar tekrar ^_^
Burdan Blogum Dergisi ve ailesine de çok teşekkürler. Blogumu özgün bulup, girip okudukları  ve bana argo kullanmayınız dedikleri için. ^_^

8 yorum:

  1. Çook sevindim senin adınaa

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim ha konuyu

    YanıtlaSil
  3. Tolga buna sevindim ve o mail geldikten sonra ki halini düşünebiliyorum bu yazını paylaşmadan önce okumak istiyorum..

    YanıtlaSil
  4. İşte bu en güzeliiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  5. Çok iyii :)) bunun gibi bildiğin baska dergiler siteler filan varmı yazar alabilen bildiklerini söylersen sevinirim :))

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil