25 Nisan 2013

Bordo pijamanın laneti

Dün gece saçmalık saçması geçti resmen, küfrettim hem kendime hem pijamalarıma.. Ayrıca komşunun küçük oğluna, evin aşağısındaki dükkanın müdürüne, eski sınıf arkadaşıma da baya saydırdım.. Aslında suçlu biraz da annem ama ona etmem küfür falan.. Neyse..
Muhteşem Yüzyıl başlamış, ama en heyecanlı yeri böyle beni gör yani kalkmıyorum kıçımın üstünden.. Ama sadece okulda yediğim yemekle duruyorum, evde bamya var ve ben hayatta yemem.. Zaten bamya hayatta yemem dediğim tek şey, iğrenç ya sümük gibi bişey.. Altımda pijamalarım, çorabımın parmağı kaçmış birazcık, üstümde hala çıkarılmamış okul formam.. O kadar üşendim ki yani çıkarmaya okuldan dönüşte, sadece altımı değiştirdim.. Birden annem aradı.
-oğlum yemek yedin mi?
-anne evde bamya var vallaha yiyemem
-bak pezevenge, ben nenendeyim şimdi cenazeye gidicez sana yemek bırakıcam, seni çaldırınca aşağı in
-tamam inerim
Yani olay basit, annem bana nenemin yaptığı yemekleri bırakacak arabayla, sonra ordan birinin cenazesine gidecekler.. Ama ilk önce arayacak beni, öyle ineceğim.. Ben yine televizyona dalmış bir haldeyim, birden telefon çaldı annem arıyordu.. Sonra ben meşgule aldım, herhalde aşağıdalar dedim.. Üstümde ne varsa hiç değiştirmeden indim aşağı.. Hatta bu moda ikonu halime bir de banyo terliği türü bir terlik ekleyin, dar paça bordo renk pijama, bir parmağı hafif yok olan bir çorap, üstüne banyo terliği ve okul formam.. Rezilim yani, ama asansördeyken düşünüyorum, aman Uska ne salaksın ya alacaksın çıkacaksın kim seni görecek saat dokuz buçuk yahu merak etme sen diye.. 
Asansörden indim, sallana sallana kapıya gidiyorum ki bir baktım bizim küçük çocuklardan.. Çocuk kapıda önce bir tipime baktı, hafif güldü orospu, sonra bana döndü.
-Uska sen belibır mısın?
-vıy?
-ya yani Justin hayranı mısın?
-yok değilim
-peki dayrekşınır mısın
-vıy?
-ya 1D dinliyor musun?
-hayır, ya çok konuştun sen hadi evine
-daha babam gelecek, hah geliyor
-hadi bay bay bakma tipime benim işim var
Dedim ama apartman kapısından nasıl çıktım.. Speedy Gonzales olsam yeriydi yani, rüzgarlar falan arkada kaldı çocuğun babası görmesin diye.. Apartmanın önüne geldim, lan sağa bakıyorum araba yok, sola bakıyorum araba yok?! Apartman da sap olsun tam yol üzeri, arabalar her dakika geçiyor ve kaldırımlarda insanlar var.. Gözümü kapatıyorum "üç dört beş" diyorum araba yine yok.. Lan araba gelmiyor bildiğin, aney aney nerdesin güloo diye inleyeceğim şimdi.. Birden arkadan bir ses.
-Uskacım nasılsın?
Lan lan bu bizim evin altındaki dükkanın müdürü değil mi? Hass.. sıçtık lan!! Bu tipimle bir o vardı görmez dediğim, o da oldu, lan niye dükkanı kapatmadın sen of ya.. Ne diye merdiveninde oturuyorsun sen dükkanın??
-iyiyim siz?
-iyiyim ben de
-ya tipime bakmasanız
-hahaha 
Dedi ve içeriye girdi adam.. 
Ben hala arabayı bekliyorum ama, araba ortada yok.. Etrafa sinirli sinirli ve rezil bir şekilde bakınırken önümde bisikletli biri durdu.. Kafamı bir çevirdim ki, eski sınıf arkadaşım..
-naber Uska?
-aaa iyiyim Ömer sen
-iyiyim ben de
-ya harbi rezilim ben
-hahaha, neyse ben gidiyorum görüşürüz
-bay
Ne şerefsizler var ya, lan rezilim diyorum avutsana beni "rezil değilsin, çok tatlı olmuş. Hatta çorabın parmağı iyi ki yok, tam bir moda harikası. Bordo pijaman ölümlük, yeme de yanında yat!! okul formanın rengi, off bok rengine bayılırım!" desene.. "Hahahah" ne ya..
Derken araba geldi, yemeği aldım ve koşa koşa eve gittim.. Acıkma hissim olduğu için kendime küfrettim.. Yemek de bişeye benzeseymiş, makarna vardı.. 
Aynı dakika içinde 3 kişiye birden rezil oldum.. Ama minik bir itiraf, bordo pijamam CANIMSIN.

5 yorum:

  1. Bok rengi okul forması Pral'desin sen dimi uska :) Ne çektiniz siz o formalardan Uska ya :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Evet eski adanalıyım :) Okulunun kıymetini bil ama herkes o forma rengini taşıyamaz :)

    YanıtlaSil