30 Nisan 2013

Peynirli Crax ve Ayak Kokusu

Geçen gün bi kız kuzenimin matematik yazılısı vardı, beraber çalışmak için evine gittim. Ama tabi ona gitmeden önce, arkadaşlarla gezdik durduk.. Sokak sokak dolaştık, dershanedeydim üstüne.. Ayaklarıma karabasanlar falan indi, yürüyecek halim kalmadı onlarlayken.. Sonra aradı kuzenim, vallaha bu ayak ağrısından ölmemek için hemen teklifi kabul ettim.
otobüsten yanlışlıkla 10 dakika önce indim.. Evet yanlışlıkla, çünkü ben tam olarak bilmiyordum gidip gitmeyeceğimi. Yani evde indim, ama onlarla aramda 10 dakika var ve maalesef yürümek zorundayım. Yürü yürü o yol bitmiyor, ayaklarım gitti artık.. O organ bende kalmadı, ayak ayak değil.. 
En sonunda vardım ben kuzenimin evine, her şey güzel.. geçtik odasına, matematik defterini açtık.. Çalışmaya başladık, böyle tam olaya odaklanmışız, sinüs falan kafamıza girecek birden burnuma peynirli crax kokusu geldi..
Bu kokuyu nerde hissetsem tanırım, ayak kokusu bu lan.. PuCCa'nın kitabında PuCCa doritos pançoya benzetmiş ama bence peynirli craxa da çok benziyor o lanet koku.. Böyle yaklaştıkça artıyor o koku, aynı bozuk erimiş peynir gibi.. 
-ya kuzen sanırım benim ayağım kokuyor bi dakika geliyorum
Cevap da veremeden kalktım odadan çıktım.. Kapının önüne geldim ama lan salonda herkes oturuyor ve salon da tam kapının yanında.. Ayakkabılarımı dışarıda soyundum, orada bıraktım.. Planım şu, kapıyı açacağım, çorapları çıkaracağım, ayakkabıya koyup içeri geri gelicem. Ama tabi beni,m kapıyı açtığımı gören yengem..
-Uskacım canım bişey mi oldu
-yok ya ımm şey ya hani ayakkabı şey olur ya benim bi işim ımm var ya hani
Dedim, kapıyı açıp o çorapları ayakkabıya koymam 2 saniyemi aldı ve direk kapıyı kapattım.. Kadına cevap bile vermeden öyle bi fırladım ki anlatamam.. ımm şey'li cümlemi anlamak için yanında sözlük taşıman lazım.. 
Çoraplarım çıkmış vaziyette biz kuzenimle ders yaptık.. Sonra baya geç oldu, onunla beraber salona geçtik.. Ayağımda çorap yok, tam bir conoyum.. Uzun pantolon çorapsız ayaklar ve yarım kollu bir tişört.. 
Kimse surartını ekşitmedi allaha şükür, sağ salim atlattım yengem gili.. Derken artık annem 329674 kere arayınca kalkmak zorunda olduğumu anladım ve dayım bırakacak beni eve.. Kapıda ayakkabımı giymemi bekliyor herkes, yolcu edecekler sağ olsunlar ama adamlar ağaç oldular.. Tabi yani ama ne yapalım, hem çorap giy, ayakkabıyı giy ve bir de bağla.. Uzun sürecek tabi.. Lan giyerken burnuma burnuma geliyor koku, allahım o nasıl bir peynir kokusu, craxtan soğudum resmen.. 
Eve geldim, kapıdan girer girmez babam başladı beni sinir etmeye.
-oğlum ne kokuyor burası
-ne bilim baba
-çorabın mı kokuyor senin
-evet
-git bi yıka, ıyy leş gibi koktu lan oda
-of
-inşallah yengenlerde de böyle kokmamıştır
-koktu ama akıllı oğlun çorabını gizlice çıkardı! (burda resmen havalandım, gurur duyacak babam!) 
-ey gerizekalı oğlum benim, çıkarınca daha kötü kokar o ayakların
Hemen banyoya koştum, şampuanın yarısını ayağıma boşalttım.. Rezil oldum resmen, hem kızın odasını hem de salonlarını kokuttum ayaklarımla.. 
Peynirli craxa ettiğim küfürleri söylememe gerek yok herhalde..
Yani tamam madem terliyoruz ama alnımız  sırtımız falan terlesin neden ayağımız da terliyor!
Sana bu halimi bile anlattım bak değerimi bil.
Lan ayakkabıyı bi çıkardım, çorabın parmak tarafı su olmuştu..
İnşallah bu yazıdan sonra miden bulanmaz, peynir yemeye devam et sen.. Ama kabul et. Lan çoraplar harbiden peynirli crax gibi..

7 yorum:

  1. Ayy o koku buraya kadar geldi :/ heheheh

    Bak sende mimlendin artık, o soruları senin de cevaplamanı istiyorum :))

    Bir daha erken inme dolmuşdan olur mu :)))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Keşke çorapları çıkarıp ayakkabının içine sakladıktan sonra tuvalete koşup ayaklarını yikamayi akıl etseydin :] yazık acıdım kıza ama bu sana ders olmuştur artık cebinde yedek çorapla gezersin :D bu arada bloğunu ilk ziyaretim, güzel yazıyorsun, begendim :) |MRV|

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. 1-Bir daha öldürseler crax yemem, o kadar iğrendim şu an.:)
    2- Çorabını çıkardın git izin al banyoda yıka ayaklarını, akraba evi yani nolacak,bi gelen misafire duş bile alır mısın diye soruyoruz:)
    3. Hadi çorabı git at çöpe ayaklarını yıka, kuzene der ki insan, koş babanın çoraplarından bir tane çal bana:)



    YanıtlaSil
  6. Yemin ederim o an aklım kaydı gittim yok oldum.. Zaten bezelye kadar beynim var..

    YanıtlaSil