13 Nisan 2013

Grup Seksendört Macerası: Sarhoş Uska

Çok iyi hatırlarım, Karataş'a Grup Seksendört gelecekti ve tüm site olarak hazırlanmıştık. Sanırsınız ki cumhurbaşkanı falan gelecek, arkadaşlar arasında öyle bir hazırlık yaptık işte.. Sabahın köründen programımızı yaptık, çekirdekleri aldık.. Giyindik falan derken akşam oldu ve biz hop yollara..
Yaklaşık 15 kişiyiz, hepimiz çok iyi arkadaşız.. Çocuklar ilk kez peşimizde değil çünkü annemlere emanet etmişiz.. Yolda yürüyoruz ama yavaş yavaş ses de geliyor kulağıma. Benim tek derdim var: Rüya.
Rüya şarkısını biliyorsunuzdur, Hande Yener'le beraber söylediler ya.. Zaten Hande Yener'e hayranım, bir de Seksendört solistinin süper yorumu da eklenince şarkıyı her gün dinler oldum. Böyle arabesk başlayıp pop devam eden farklı bir şarkı.. Akılda kalıcı üstelik.. O anki tek isteğim o şarkıyı dinlemek.. Çünkü biliyorum, konser 19:30'da ve saat 20:00.. Geç kalmışız yani.. Havanın kararmasına göre baktık ya..
-lan Rüya'ya yetişmemiz lazım hadi!!
-of tamam dur Uska
-lan hadi bak az kaldı
-gözümü açtıııım gördüğüme inanmadıım...
-lanet olsun başlamış bile!!
Tam konuşurken, tam yaklaşmışken şarkının bitmesi bana çok koydu lan.. O kadar koşturdum sadece son cümlesini duymuşum.. Şansıma tüküreyim.. Ama sonradan öğreniyorum ki adam canlı söylememiş, playback yapmış e malum Hande yok.. Ben de akıl edemeden "oley canlı Rüya var!!" diye koşuşturdum..
Neyse en sonunda vardık biz konser alanına.. Biz gelirken bir sürü kişi evine gidiyordu ama neden gidiyorlardı orasını anlamadım.. Lan kalın oğlum, çok iyi bir grup gelmiş nereye diye söylesem ağzıma sıçarlar.. Küçük de olsa bir yer bulduk.. 15 kişi bir anda dağıldı ve sadece Alkan'la ben kaldık..
-kanka burası iyi
-oğlum senin boyun uzun benimki değil
-bekle
-tamam
Kendime bir kurban seçtim.. Şu öndeki küçük çocuk, canım sen git legolarınla oyna bakim.. Aa bak annen çağırıyor.. Ne işin var lan sandalyenin üstünde bizim görmemizi engelliyorsun pezevenk! Sandalyenin yanına gittim ve başladı bendeki tiyatro yeteneği.. Alkan'a da sus rahat dur işareti yapıyorum.. Ben başladım sarhoş gibi davranmaya..
-o kız buraya gelecek lan!!
Söylerken nasıl sallanıyorum, nasıl gözlerimi kısıyorum sana anlatamam.. Alkan şokta, kankasını ilk kez böyle görüyor, kabadayı gibi ortalıkta geziyorum.. Amacım çocuğun korkması ve sandalyeden inmesi..
-hööössst laaan 
Çocuğa döndüm direk. Dürttüm omuzundan, "bana bak." dedim..
-nerde lan o kızzz???
-hangi kız abiiiiii (korkudan titriyor)
-sevgilim olacak o kadın!!!
Alkan'a elimle "gel buraya." işareti yaptım, dürttüm şöyle. Sağ olsun ne demek istediğimi anladı, sitede de hep bu taktiği kullanırız da biz.
-abicim sen kaç bence bu abin sarhoş
-annnnneeeeeeee!!
Sandalyeden fırlamasını ve Alkan'la gülme krizimizi bir biz biliriz inan.. O çocuk nasıl korktu ama, bembeyaz oldu ben ona bir şey yaparım diye.. Arkamı döndüm, çocuk yok olmuş.. 
-kanka sen sandalyeye çık ben görüyorum zaten
-canımsın lan Uska
-hadi kanka söylee!
Konser bitene kadar kocaman bir poşet çekirdek yedik Alkan'la.. Sesim çok kötü kısıldı, şarkıyı nasıl bağıra bağıra söylediysem.. 
Bu günden sonra zaten konser kurallarını çıkardım. Buyrun efendim..
1- Konsere gidecekseniz ve bu konser açık alandaysa çekirdeğinizi unutmayın..
2- Eğer video kaydedecekseniz sakın şarkıyı siz söylemeyin. Ben denedim, Seksendört falan kalmamış videoda.. Sadece benim sesim var..
3- Önünüzde mutlaka sandalyeye çıkmış küçükler olacaktır.. Sarhoş olun bence.. Çünkü çok korkutmadan oradan kaçırmanın en iyi yolu bu..
4- Mutlaka eğleneceğiniz ve sizi seven bir arkadaşınız yanınızda olsun..
5- Telefonunuz elinizde olsun.. Eğer arkadaşlarınızdan biri arar sorarsa benim diyalogu yapın.. Çok havalı hehehe..
-nerdesin sen ya 
-canım seni duyamıyorum ben Seksendört konserindeyim
-nasıl bensiz gittiniz yaa
-anlamıyorum canım adam canlı söylüyor müzik çok yüksek 
-of
Tabi ki her şeyi duyuyordum ama belli etmemek lazım di mi?
6- Facebook, twitter gibi adreslerde yerinizi güncelleyin. "Konser." de yazıp Seksendört :) yazarsanız havalı durur gibi hehehe..
7- Sakın benim dediklerimi yapmayın.. Adınız conoya, cincona, sarhoşa, ayyaşa, annelerin kulaklarını çektiği çocuğa, havalı olmaya çalışan beyinsize çıkar.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder